Ridskor och shortchaps?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare overtyre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 2 050
Sv: Ridskor och shortchaps?

På Horze.com har de nyligen fått in ett par nättare ridskor med snörning o dragkedja...Är jättefina, har sett dem "live" i butiken..o sköna är dem oxå!
De har också shortchaps från mountin horse, ser ut som dyon..släta och dragkedja, jag personligen tycker det är finare när de är släta om man ska tävla i dem..ingen bred resår...

Skorna kostar ca 700 och shortchapsen likaså!!!

Gå in på www.horze.com o kolla....

Jag har nu nästan helt säkert bestämt mig för att jag ska köpa Jacsons kalvskinnleggings eller de från MH eftersom de är i rätt prisklass. Dock tänkte jag höra först huruvida de är tillräckligt hållbara eller inte?

Och vilka ridskor jag ska ha?:confused:

som sagt, jag har Jacsons (antar att det är såna jag lagt in bild på du menar) och de är himla bra. se tipset ovan om "knäppet" över dragkedjan, annars lär du inte vara så nöjd...
dragkedja etc. håller bra, även lädret är bra kvalitet.

jacsons jodhpurs är också himla bra (bild ovan), och inte särskilt dyra, och det passar ju bra till Jacsons leggings.

Jag såg att du skrivit det ovan. Men tänkte om det var någon till med positiva/negativa åsikter. :D

Liknande trådar

Utrustning Har någon tips på mjuka ridkängor? Gärna i läder. Mina fötter är tyvärr superkänsliga och jag får lätt skavsår eller ont, alltså är...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: NilHe
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
247
Senast: sweep
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 247
Senast: valy
·
Utrustning Mina ridskor (Ariat) har börjat göra sitt. Köpte dem för fyra år sedan och har egentligen aldrig varit riktigt nöjd med dem. Jag söker...
Svar
0
· Visningar
396
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V