Centaur

Trådstartare
Blixtlåset på ena stöveln pajjade i dag :cry: så då blir det väl att skicka dom till Italien för lagning. Fasar att det kommer ta rätt lång tid och måste ha nåt att rida med i mellantiden!

Vad finns det för snygga ridskor? Ska vara bruna och helst ha snörning, alt. väldigt smala runt ankeln. Inga klumpiga... Helst inte alltför dyra, föredrar stövlar..

Har ett par MH Sports Paddock som är jättesköna och snygga, men dom är ju sönder överallt.. :crazy: Skitkvalite. Men några som liknar dom vill jag ha.

Sv: Ridskor

Jag har faktiskt ett par från CRW (Hööks alltså) som är jättebra, jag ljuger faktiskt inte :D
Dom är svarta och enkla, med dragkedja över vristen, ganska höga. Jättesköna och riktigt snygga, dåliga Ariat kopior :p

Va, har de redag gått sönder i blixtlåset? :cry: det var snabbt :(
Ni har inga snygga modeller på ditt jobb, så att du kan få dem lite billigare? ;)

nä har provat ALLA i dag, och dom är fula... :p dom som är snygga finns bara i svart. :cry:

*Tycker synd om Centaur* :cry:
Inte lätt alltid att matcha brunt, tror att det är lättare om du hade valt svart, men iofs .. Arrow och svart ..no way

Öh...varför måste du skicka dom till Italien? Ska skomakaren snacka med dom eller? :smirk:

Det är givetvis en reklamation :smirk:
Reklamationer skickas alltid tillbaka till tillverkare, det är inget som butiken fixar själv.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Vilken ras passar mig?
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka