• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Winterjoy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 2 116
Sv: Ridspö

Lillan_tuff skrev:
*knapplån*

Spö = insektsdödare! (man slår ihjäl broms med dem)
Dock få rman ju tänka sig för vilken häst man sitter på!

I övrigt endast ett hjälpmedel för att kommunicera med hästen.

//Lillan
Nu har jag det:idea:
Jag ska börja rida med flugsmällan!

Ingen aning faktiskt. Jag har alltid ryckt bort den från spön för den är bara i vägen tycker jag. Rider hellre med en bruten kvist än ett spö med ögla.

Korven skrev:
Nu har jag det:idea:
Jag ska börja rida med flugsmällan!

:rofl: :rofl: :rofl:
Tror du att det finns flugsmällor med hästar på? Så att inte mamma går ut i stallet o stjäl den för att ha inne o slå ihjäl irriterande flugfän med!
:rofl: :rofl: :rofl:

jag klipper alltid bort den ;) tkr den är störande..sen var det hundra år sedan jag köpte ett spö och använder de aldrig, ligger väl i sadelkammaren någonstans

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
702
Senast: cowgirl81
·
Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
938
Senast: Krålus
·
Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av... 2
Svar
36
· Visningar
3 102
Senast: Badger
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 940
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka