Ridsportsförbundetssida.

Svartfot

Trådstartare
Om man vill hitta olika kurser som annordnas på ridsportsförbundets hemsida, varkattten ska man titta då?? :confused:
Jag har varit runt o letat på Utbildning men inte hittat det jag var ute efter. Jag skulle vilja hitta någon form av agenda. Ung. som den som finns här på buke.
 
Det finns ingen som ser ut som bukes.
De stora kurserna finns på utbildningssidan, annars har distrikten kurserna de ordnar på sina sidor..
 
Längst ner på startsidan (ridsport.se) finns en länk "Inbjudningar". En del går att hitta där, annars får du leta på distriktens egna sidor, eller kontakta dem, de bör ha en utbildningsplan för varje år.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag sitter och tittar på antagning.se men är osäker på vad jag ska söka. Var inne på att läsa till journalist men hittar bara enstaka...
2
Svar
36
· Visningar
1 939
Senast: skiesabove
·
Hemmet Så jag ska köpa ett takduschset till min dusch. Tycker dock det är jättesvårt att veta vilket märke som är av bra kvalité. Vidare har...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: Acto
·
IT & mobiler Går det att komma i kontakt med Telia utan att ringa dem? Jag avskyr att prata i telefon men hittar inga alternativa kontaktvägar och...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 727
Senast: Hedinn
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 316
Senast: WBanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp