Ridstövlar

M

Mathilda

Hej
Jag hade tänkt köpa mig ett par nya läderridstövlar, är det någon som har tips på någon bra stövel. Jag tävlar mest dressyr. Hur är Petrie-stövlarna?
 
Jag rekomenderar Königs om du vill ha ett par renodlade dressyrstövlar.
 
Jeg har hørt at Petrie skal være bra.

Har akkurat bestilt støvler selv, og endte opp med Cavallo. Har en venninde som mener at Cavallo har holdt bedre enn Konige, derfor ble det Cavallo (hun mente Konige raknet lett i sømmen bak ved ankelen, over sporen liksom dersom du har sporer. Hun har glidelås på sine som sluttet her, så det er mulig årsak). Visste ikke om noen butikker i nærheten som selger Petrie, men hørt bra om dem også.

Det er vel Konige, Petrie og Cavallo som er de aktuelle merkene for gode lærstøvler for dressurridning.
 
jag har ett par cavallo piuett (eller har) jag har beställt hem måttade så de kommer vilken dag som helst nu.

Men för tillfäller (hela året) har jag ridit i min kompis cavallo och dom är jättesköna och bra.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
374
Senast: Badger
·
Utrustning Hjälp! Jag har drabbats av hälsporre, och behöver använda skor som ger ett bra stöd och dessutom ha en uppbyggd iläggssula. Igår...
Svar
9
· Visningar
673
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 302
Senast: Squie
·
Utrustning Har precis mätt mina vader då dom inte fick plats i de gamla ridstövlarna som togs fram ur förrådet. Landar på 37 cm. Inser att det...
2
Svar
21
· Visningar
940
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Löss
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp