Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Praktiska kanske.......
Men snygganä ä ä ä ä
Tja, vem vet.... de kanske håller i sig, trender kommer och går
Själv hade jag en Boeri hjälm för många, många år senDom bilderna (med afro-krull ut genom hålen) tittar man inte gärna på idag
![]()
Vad använder ni fälttävalansryttare, ridstövlar med eller utan snörning? (om ni bara har ett par). Vad tycker ni är snyggast om ni ska använda ett o samma par till alla 3 momenten?
HejDet är ju klart snyggast med snörning men det läcker igenom så mitt tips är helt täckta
![]()
Nu har jag varit ute på provningsrunda! Och Sarm går fetbort...liksom MH, Glenn Gordon, diverse olika modeller av andra mer eller mindre okända märken och in på första plats seglar....*trumvirvel* CAVALLO WINNER PLUS!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Så superskön i foten, smal runt fotled och vad men ändå tillräckligt styv i skaftet för att tilltala mig..nu ska jag bara skriva en ny önskelista till Tomten för fy fagerlund vad dyra de är!![]()
De är snygga.
Själv ska jag som nu mer nästan enbart ska rida banhoppning köpa dessa hade jag tänkt.
![]()
![]()
Nu har jag köpt ett par Tretorn med snörning. Himla sköna så jag ser framemot att prova rida med dem imorgon.![]()
Nu har jag köpt ett par Tretorn med snörning. Himla sköna så jag ser framemot att prova rida med dem imorgon.![]()
Jag ska lägga in en bild...ska försöka ta en ikväll.
Vet ni hur sköna de är? Ett hett tips är att köpa.![]()