Ridstövlar!

Sv: Ridstövlar!

Mountain Horse Richmond High Rider :) Annars går det alltid att måttbeställa men det kostar ju lite mer :)

vilken prisklass vill du ligga i? O vilken storlek har du på fötter, samt höjd från häl till knäveck, plus omkrets på den bredaste delen av vaden när du sitter med benet i 90 graders vinkel?

vilken prisklass vill du ligga i? O vilken storlek har du på fötter, samt höjd från häl till knäveck, plus omkrets på den bredaste delen av vaden när du sitter med benet i 90 graders vinkel?

Oj, prisklass det vet jag inte. Stl pendlar mellan 40-41. Höjd är 44 cm och bredden är 48 cm ( riktiga fotbollsvader :D)
Finns det så breda stövelskaft???

Prova dem som Pallen sa, Mountain Horse Richmond.

Jag har också ganska breda vader (42cm, så inte så breda som du med dock tillräckligt breda för att ha stövelproblem!) och för Mountain Horse Richmond så kunde jag ha "normal" skaftvidd. Jag provade den vida stövlen först men den var på tok för stor för mig, dessutom är det resår baktill vid dragkedjan på dem!

De jag tittade på kostade 220eur (bor utomlands) men antar att priserna på ett märke som Mountain Horse är ganska lika vart man än är.

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
247
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Hittade bara gamla trådar, mkt kan ha hänt sedan dess. Behöver lite hjälp, jag har upptäckt att jag måste nog måttbeställa...
Svar
8
· Visningar
516
Senast: Sirap
·
Utrustning Hej! Har tagit upp ridningen efter måååånga års uppehåll, mina gamla stövlar är fortfarande fina men omoderna och svåra att få på och...
Svar
5
· Visningar
618
Senast: Jfrelin
·
Utrustning Hjälp! Jag har drabbats av hälsporre, och behöver använda skor som ger ett bra stöd och dessutom ha en uppbyggd iläggssula. Igår...
Svar
9
· Visningar
953
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31