Ridstövlar!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Scarlet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 3 128
Sv: Ridstövlar!

Eftersom jag inte har möjlighet att rida varje dag så blir det till att gå in dem först :D
Det blir väl bara att knata runt i dem, vad skönt att det inte tog så lång tid för dig att gå in dem.

jag har cavallo! stela?? dem?? näe, dem är så mjuka så mjuka så, har aldrig vart stela... fruktansvärt sköna och har hållt jätte bra har haft mina i fem år ungefär men nu börjar sömmen till dragkedjan gå upp lite, men det är ju bra att be skomakaren fixa det, och lite får väll gå sönder på fem år....

Mina är dock utan dragkedja. Har förstört så många dragkedjor, så förstöra dragkedjan på mina 4000 kronors ridstövlar skulle nog inte göra mina föräldrar så glada. :eek:

Jag har ett par Cavallo, såna där hoppstövlar med snörning och dragledja. Snygga e dom!

Köpte dem för flera år senmen har inte använt dem pga sjukdom förren nu.

Jag tycker att de är bra. Inga skav, hyfsat mjuka och ger bra stöd.

Centaur skrev:
Jag hade, men när dom efter fem år fortfarande var lika stela och hemska (gick inte att gå över ridbanan med dom utan att man fick ont.. ) så gav jag upp. Hållbara var dom iaf. :smirk:

Hoppas du inte är känslig, då kommer du inte få det så trevligt med dina nya stövlar tyvärr... :p

hm ska man var fin får man lifda pin . ? fast kanske i värsta laget ?

Liknande trådar

Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 229
Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 234
Senast: dukie
·
Övr. Barn Någon mer som har barn som vägrar gå till skolan? Hur hanterar ni det? Sonen skolkar konstant och gör allt för att inte komma till...
Svar
9
· Visningar
1 043
Senast: cherie
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
563
Senast: Silver Girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår