Ridstövlar

jea78

Trådstartare
Hej alla:D
nu ska jag köpa ett par ridstövlar, men jag vet inte vilka så snälla snälla hjälp mej
Jag ägde ett par cavallo förut och jag älskade dom, men de senaste 10 åren jag har ju bara ridit i galoppbacken och i skogen och då har jag bara haft shortchaps..
så ge mej en massa tips:bow: :bump:

Sv: Ridstövlar

Är det verkligen ingen här som är nöjd med sina ridstövlar??:cry: :confused:

vill verkligen ha tiips innan jag ger mej ut på provrunda.. vill ha ett par nya innan jag börjar rida lektion igen..

Snälla kom igen nu..;) :D

alla.. priset har ingen betydelse
jag vill ha en bra och skön stövel att rida i.

Jag tycker att Mountain horse Sportive High Rider är mycket sköna och dessutom inte allt för svinigt dyra. Fick inte ens skavsår när jag hade köpt mina :D

jag har ett par trevliga Cavallo talent. inte så dyra men snygga och bekväma (för att vara stövlar)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
662
Senast: cowgirl81
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 234
Senast: valy
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 649
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 422
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Husvagnsrenovering
  • Hiss eller diss - del 6

Hund, Katt, Andra Djur