ridtäcke i ull

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare morrhoppan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 092
M

morrhoppan

Är på jakt efter ett ridtäcke i ull. Har funderat på Mias eller ett från exclusive men kan inte bestämma mig. Tycker Mias är hemskt fina :love: men de från exclusive ser också fina ut och de är ju billigare men jag har inte sett dem i verkligheten.
Är det någon här som sett båda som kan råda mig? Någon som har beställt täcken från exclusive? Hur lång tid tar det? Hur är de att ha att göra med?

Tacksam för hjälp!
/morrhoppan

Sv: ridtäcke i ull

Jag såg Mias rutiga skrittäcke i globen i fredags och det var göööörfint! Dock tror jag att de är ganska små i storlekarna, min häst har 135 i täcken och det som fanns kvar i fredagsem var 135 men det såg litet ut. Så därför köpte jag det inte... Men hade det funnits en storlek större hade jag onekligen köpt det!

Jag har mailat Exklusiv flera ggr men jag får aldrig något svar.... Så då har jag skitit i att köpa täcken från dom...

kan du inte pm'a mig också?
Funderar också på deras ridtäcke

jag har flera skrittäcken i ull från mias! tycker de är de bästa skrittäckena! lagom stora och bra passform! exklusiv har jag ett tjockt skrittäcke ifrån , de e oxå bra men jag gillar mias bättre! domani har oxå fina ulltäcken (:

Jag har ett ridtäcke från mia's o ett ländtäcke från exklusiv (ylle båda alltså), men av dom 2 så är det från mia's tjockare.
tkr mia's är snyggast o bäst, även om exklusiv är bra täcke till billigt pris.
mitt mia-täcke beställde jag gn börjes och fick det för under 500 kr. inte dåligt :)
mia-ridtäcket är det enda ridtäcket min häst har kunnat ha, alla andra jag köpt har varit för korta framtill.

Jag har bara köpt direkt i fabriksförsäljningen på exclusive. Men de täckena jag köpt är grymt bra och fina :D

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 510
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 185
Senast: Amha
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 644
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk Politik 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur