Ridtäcke *Ulletäcke*

Sv: Ridtäcke *Ulletäcke*

Mias och Exklusiv har ganska fina.

Mias är både snygga o bra, man kan få i vilken färgkombination som helst.

Mias har snygga i både fleece och ull har två stycken själv. Även sjöhagen har snygga till lite billigare pris. www.sjohagen.com, de kan du också få i vilken färgkombination som helst och i fleece, ylle eller bävernylon. Vet dock inte om de finns med på hemsidan, men det är bara att höra av sig till dem annars!

Håller med Zlatan, equilines är fina och mysiga. I mjuk och tjock ull, till skillnad från många av de billiga.

Equiline, skitsnygga. Mitt har inte tappat färg eller något o jag har haft det sen -00

Jag har ett från blått från Mias. Det är det enda ulltäcket jag någonsin haft och känt och kollat på så jag kan inte direkt säga hur kvaliten är. :angel: Men det har funkat bra hittills och ger inga stötar! :bow:

Ska se om jag kan ta bild på det sen...

Scarpati har fina

Och ville du ha en ridylletäcke? Annars finns ju RG

jag har 2 st från Mias, exakt likadana :p de jag har är Sthlms DM färger (klarblå) men det finns såklart en mörkare blå oxå! tycker de har bra passform och är jättenöjd med mina :)
JRLRRNCPPRNPE.jpg

Mitt mörkblå Domani skrittäcke i ull, köpte det på Strömsholmstävlingarna i somras, i ett av tälten. Minns tyvärr inte vilken firma det var som hade det :crazy:
Det är guldpasspoal.

DSCN2650.jpg

Glömde säga att jag inte har något ridtäcke utan ett vanligt fast utan gjordar men med knäppe där fram. :)

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
408
Senast: Freazer
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 899
Senast: Görel
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 317
Senast: Silje
·
Utrustning Har någon tips på mjuka ridkängor? Gärna i läder. Mina fötter är tyvärr superkänsliga och jag får lätt skavsår eller ont, alltså är...
Svar
0
· Visningar
135
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka