Ridtäcke?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Sandraa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 064
S

Sandraa

Måste hitta ett ridtäcke till stoet nu när det blir vinter men som
fattig student har jag inte mycket pengar att spendera, har ni
något bra tips på internetsida där jag kan hitta bra men "billiga"
ridtäcken? Eller butik i Stockholm?

:bow:

Sv: Ridtäcke?

om du vill ha ett billigt rekommenderar jag Börjes.
Vill du ha ett bra & snyggt, lite lyxigare är Mia's grymma! :love: Men de kostar ju lite mer, har ett i ylle som kostade knappt 500 o då fick jag det rätt billigt.

Varför inte satsa på ett begagnat? Eller helt enkelt som lata jag och använda ett vanligt svettäcke :idea:

Jag har ett från Börjes som jag är nöjd med. Jag tycker det är helt okej! :)

Men jag vet folk som har Mia´s både i Ylle och Bävernylon, Hööks (dock det bruna från förra året) samt Olympic. Alla dessa är jättefina, fräscha, ligger bra osv. vad jag vet. :)
Så dom rekommenderas också!

Vill du ha ett riktigt billigt så gör det själv! En gammal filt som inte används har du säkert hemma? Begagnat kan man få rätt billigt också!!

Det beror på vad du tycker är rimligt pris..Z-täcke har kanonbra både skritt o ländtäcken, o de syr upp dem precis som man vill ha dem. Båda två kostar under 500

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 440
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
925
Senast: Bison
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: MissFideli
·
Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock... 2
Svar
20
· Visningar
1 078
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Diskbråck
  • Tråden för spår