• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare hoppryttare_Miró
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 623
H

hoppryttare_Miró

hej är et någon som gjort ett ridtäcke själv?
har nu ritningarna kvar?

för jag skuulle jätte gärna vilja göra ett till min häst.
har någon en bra ritning så skriv gärna hur ni gjorde:rofl:

tack i förhand

Sv: Ridtäcke

Fick en av min kompis för nått år sedan som hennes mamma gjort till mig. hon hade lånat ett ridtäcke och bara ritat av de och sedan sytt efter de.. hon hade ett MiaRS täcke som mall.. funkade hur bra som helst.

Sv: Ridtäcke

Säger samma sak, ta ett befintligt ridtäcke och rita av det på mönsterpapper eller lakansväv, och gör sedan ett nytt täcke så som du vill ha det. Eller så mäter du på hästen hur stort/långt det ska vara och så vidare, och gör ett mönster utifrån måtten du får fram.

Liknande trådar

Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 218
Senast: sweep
·
Ridning Jag är ridlärare på en verksamhet och vill ha tips på olika övningar som är bra att göra i grupp. Både dressyr, bommar och hoppning...
Svar
10
· Visningar
1 393
Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken... 2
Svar
23
· Visningar
1 129
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 521

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka