Bukefalos 28 år!

Ridtäcke som körtäcke

F

Fjunet

Eftersom min häst är av modell mindre så tror jag inte att ett körtäcke i storlek ponny kommer att passa honom. Funderar på att köpa ett ridtäcke i ponnystorlek, kan det funka? Han är runt 70 cm över ryggen.

7022.jpg
 
Sv: Ridtäcke som körtäcke

Jag har ett länd täcke när jag kör ibland,min shettis är ca 103 i ryggen.Det är något för stort.
 
Sv: Ridtäcke som körtäcke

Jag missuppfattade ditt inlägg,du skulle ha det som ett täcke o inte ländtäcke....Sorry. :o
 
Sv: Ridtäcke som körtäcke

Jag har ett ländtäcke när jag kör, och på min shettis hade jag ett ländtäcke strl cob som körtäcke.

/J
 
Sv: Ridtäcke som körtäcke

Hej!

Enkelt ring eller maila affären som säljer (Börjes :D ) och fråga hur långt det är!
Jag har köpt ett skritttäcke strl full och det sydde jag om till ett körtäcke som räcker över lokorna! :D

Mvh Lisa
 
Sv: Ridtäcke som körtäcke

Jag köpte ett ländtäcke i reflex från H**ks att ha när jag kör, fungerar utmärkt, nu är de inte utskuret efter bakvalvet på sadeln så de hade lika gärna kunnat vara ett körtäcke!
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
1 314
Senast: iNHALE
·
Hemmet Så jag ska köpa ett takduschset till min dusch. Tycker dock det är jättesvårt att veta vilket märke som är av bra kvalité. Vidare har...
Svar
0
· Visningar
160
Senast: Acto
·
Fordon Jag har nu en Volvo v50 som jag egentligen är väldigt nöjd med, årsmodell 2012. Men det har varit väldigt mycket reparationer senaste...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 190
Senast: Jeps
·
Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
5
· Visningar
601
Senast: Barret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp