Bukefalos 28 år!

ridtravare skuttar konstigt!

colowi

Trådstartare
för några år sen köpte jag en ridtravare som aldrig har varit ute på travet som inte var bra nog till det. Hon är nästan den suraste hästen som finns. I stallet så bara om man tittar på henne lägger hon öronen bakåt och sen närmman vänder sig om blir hon glad. Hon är jätte snäll i hanteringen men när man rider henne är hon hel konstig, när hon ska trava så skuttar hon typ kan inte riktigt förklara det med det är typ galoppskutt rakt upp. Och bara man rör skänklarna lägger hon öronen bakåt och är jätte sur. tar upp huvudet och skuttar. vad är detta ??? kan någon förklara ?? O_o
 

Liknande trådar

Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 351
Senast: Mabuse
·
Ridning Min medryttarhäst är världens snällaste, tryggaste och lugnaste pojke, för någon vecka sedan red vi förbi ett garage där någon plötsligt...
Svar
6
· Visningar
1 941
Senast: SkorpSmulan
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 833
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 409

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp