Riktigt snygga ridstövlar mot hopp!

Fashionistan

Trådstartare
Om jag vill ha ett par riktigt snygga ridstövlar mot hopp, vilka ska jag köpa då? "IT" stövlar snackar vi om nu! :D:D

De skall ju då självklart vara i svart läder, ha en riktigt bra dragkedja, gärna vara anpassade för oss med långa ben. Ha lite rundad tå! (Gillar inte de alltför spetsiga) Snörning eller ej spelar inte så stor roll. Bara de är dösnygga och riktigt bra att rida i! :love:

Bomba svar!!! :bow:
 
Senast ändrad:
Sv: Riktigt snygga ridstövlar mot hopp!

parlanti har som sagt sjukt sköna stövlar, och dom är snygga,
annars kan du ju kolla königs stövlar ( vetinte riktigt hur det stavas men)
en del är sjukt snygga med : )
 
Sv: Riktigt snygga ridstövlar mot hopp!

Sarm Hippique finns ju. Kostar runt 3500 kr.
Riktigt snygga, 2 i stallet har såna och de är långa. En av dem har haft sina i 7 år och de ser fortfarande nya ut :)
 
Sv: Riktigt snygga ridstövlar mot hopp!

Ja jag känner att tills min Prinsessa har börjat träna/tävla kanske man kan nöja sig med lite billigare! :D:D Känns lite B att busa runt i skogen och träna andras hästar ibland i värsta stövlarna :)
 
Sv: Riktigt snygga ridstövlar mot hopp!

21701558.jpg


Parlanti :love: jag har modellen Olympica Zip. Alltså med dragkedja men utan snörning (man får välja) sen får man välja vilken "dekor" man vill ha på tån. matt eller blankt läder osv. De är hårda på utsidan av skaften o mjuka på insidan. och måttbeställs helt efter dig. Mina gick loss på 7000:-
 
Sv: Riktigt snygga ridstövlar mot hopp!

21701558.jpg


Parlanti :love: jag har modellen Olympica Zip. Alltså med dragkedja men utan snörning (man får välja) sen får man välja vilken "dekor" man vill ha på tån. matt eller blankt läder osv. De är hårda på utsidan av skaften o mjuka på insidan. och måttbeställs helt efter dig. Mina gick loss på 7000:-


Underbart! Ett par sånna får det bli senare! MUMS! :love::love::love: Vart finns de då? För jag antar att man måste gå till butik för att mäta osv? :) PM:a gärna!
 
Sv: Riktigt snygga ridstövlar mot hopp!

Parlanti är de som måttar ut Parlantistövlar. :idea: De ställer ut på mässor.
 
Sv: Riktigt snygga ridstövlar mot hopp!

Parlanti:love:

Även Bromefield har supersnygga, finns i supersofta men även med mjuk insida och hård utsida. Kika på ingdams hemsida som är återföräljare för dessa:d
 
Sv: Riktigt snygga ridstövlar mot hopp!

jacsons nya, pioneer eller vad dom nu heter.. snygga och härliga stövlar i mjukt kalvskinn..
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 142
Senast: Pratsch
·
Utrustning Hej! Jag är på jakt efter ett par nya ridstövlar. Jag har kollat lite på Alex Boots stövlar, dom som är lackade längst upp då dom är...
Svar
2
· Visningar
872
Senast: Beeboppe
·
Utrustning Hej! Hittade ingen presentationstråd så jag kombinerar frågor med en liten presentation: Är en man mitt i trettioårsträsket som...
Svar
18
· Visningar
4 354
Senast: palle
·
Utrustning Mina ridstövlar börjar sjunga på sista versen (funktionella visserligen, men slitna och tråkiga) och jag börjar fundera på ersättare...
Svar
6
· Visningar
1 705
Senast: Ullmerkott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Dejtingtråden del 37
  • Eurovision Song Contest 2024
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp