Tips på ridstövlar?

hestarbest

Trådstartare
Hej!

Jag är på jakt efter ett par nya ridstövlar. Jag har kollat lite på Alex Boots stövlar, dom som är lackade längst upp då dom är riktigt snygga. Har nån nån erfarenhet av dom? :)

Men jag har inte bestämt mig än, så ifall nån vet några ridstövlar som uppfyller mina krav (v) så är det bara att ösa in förslag! :D

Jag söker ett par svarta läderstövlar. Snygga till både träning och tävling då jag tävlar hoppning. Gärna allround, men lite mer åt hoppning. Inte allt för dyra då jag fortfarande växer, helst inte dyrare än 2500. Bra kvalite', slittåliga och bra dragkedja. Har ganska långa ben.

Alla förslag är bra!! ;)
 
Min kompis har Alex boots och älskar dem. Hon står i ett stall där det finns en butik som säljer dem och säger att de flesta hon träffat är nöjda. Har en bekant som haft problem med specialbeställningen från dem, det var något hjärta som inte kommit med osv.
 
Jag gillar Parlanti och De Niro stövlar. Dock är dem lite dyrare än din budget.
Mountain Horse had många stövlar till ett bra pris och jag tycker dem är trevliga. :)
 

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver VERKLIGEN nya ridstövlar, men har stora bekymmer med att hitta rätt. Jag behöver stövlar som är både långa, vida och stora i...
Svar
3
· Visningar
1 040
Senast: MiniLi
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 127
Senast: cassiopeja
·
Gravid - 1år Är gravid, och pappan till barnet vill absolut att jag ska göra kejsarsnitt. Fick så bra hjälp här när jag skrev för ett tag sedan- kan...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
17 547
Utrustning Hejsan! Jag ska i höst köpa häst och känner att jag vill ha ny säkerhetsutrustning och även ridstövlar. Behöver något bra som inte går...
Svar
19
· Visningar
1 532
Senast: Louiisee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp