Rimligt pris på beg globus sadel

Ainon

Trådstartare
Vad är rimligt pris för en beg globus click dressyr från 2004?
Inte använd de två sista åren, i bra skick men ej omstoppad.

Sv: Rimligt pris på beg globus sadel

Sen beror det lite på vad den har för bomvidd också, smala sadlar brukar vara svåra att få sålt öht. Sen har ju garantin gått ut på den och det drar ju ner priset lite.

a ok, la mig en lapp mindre så det borde vara bra.

Max 2000-3000:-
Kolla noga,många Globus är sneda i både bom och stoppnig!

Jag köpte min Globus Clic 32" från 2006 för 3 000:-

Tycker inte den är värd så mkt som 5000:-
Jag lyckades sälja min för 5500:-, då var den drygt 1 år gammal och den var i absolut nyskick, inte ett märke nånstans.
Med tanke på att det inte är några garantier kvar och den förmodligen är i behov av omstoppning skulle jag vara glad om jag ens fick 3500 för en såpass gammal Globus...

Liknande trådar

Utrustning Jag har hittat en Globus Clic begagnad som ägaren inte vet vidden på, ngn som vet vart den märkningen sitter? Det är bra pris så jag...
Svar
0
· Visningar
188
Senast: Aleel
·
Utrustning Någon som har en bra säkerhetsväst till rimligt pris att rekommendera? Gärna runt 1500:- ☺️ Har inte så mkt erfarenhet av västar men...
Svar
1
· Visningar
271
Senast: Fiorano
·
Utrustning Hej! Jag har en dressyr sadel (en ganska ovanlig här i Sverige) är en sommer remos musica 18tum som köptes ny sommaren 19 som jag...
Svar
1
· Visningar
327
Senast: DarkInNight
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
666
Senast: Honey07
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka