Rimming*!?

Vad tycker du om att vara mottagare av rimming?

  • Inte min grej.

    Röster: 65 75,6%
  • Helt okej, gör varken till eller från för mig.

    Röster: 15 17,4%
  • Jag gillar det.

    Röster: 4 4,7%
  • Klarar mig inte utan!

    Röster: 2 2,3%

  • Antal omröstningsdeltagare
    86

Extranicket

Trådstartare
Hemligt nick av uppenbar anledning...

Jag har diskuterat med min pojkvän som envist hävdar att de flesta kvinnor älskar det.( för att han gör det...:idea:) Så för att gå till the bottom (pun intended) med det ställer jag alltså frågan.


*Anal stimulans med hjälp av tunga.
 
Nja han verkar tro det för att tjejer på hans FB har gillat nån bild som insinuerade att de uppskattar sånt.
Så jag blev sugen på att kolla upp det i verkligheten, och vad är väl verkligare än Buke? :D
 
Han hälsar att hans världsbild rasar när han ser era röster :P
Haha stackars, han som känt sig som en riktig givare.
Själv börjar jag inse att jag har rätt och han har fel :D
 
För att vara sådär riktigt bukejobbig (gissar jag...), vad spelar det för roll? Om 99,9% av alla tjejer gillar en sak är det väl fortfarande helt rimligt att du inte gillar det? Om man så är den enda människan i hela vida världen, någonsin i världshistorien, som tycker att X är kul eller Y är hemskt så är det ju så. Det förändras inte hur många som än tycker tvärtom.

Medelsvenssonsexliv verkar som en mysko sak att sträva efter dessutom, "Ikväll ska vi göra något alla andra gör, bara för att - det du, älskling! :grin:"... Jag menar... Vad fan!? O_o
 
Ett av mina ex gillade det där så han fick göra det men det är inget för mig alls. Gillar inte att ha killen där nere alls
Men om killen vill så visst de går ju bra
 
@Monstermom
Det har du så klart fullständigt rätt i!
Men han är mest förvånad då han upplever att andra har tyckt mycket om det tidigare och trodde att det är vanligare än motsatsen.

Jag tar inte illa upp, tycker det blev en ganska intressant diskussion och ville gräva lite djupare :)
 
@Monstermom
Det har du så klart fullständigt rätt i!
Men han är mest förvånad då han upplever att andra har tyckt mycket om det tidigare och trodde att det är vanligare än motsatsen.

Jag tar inte illa upp, tycker det blev en ganska intressant diskussion och ville gräva lite djupare :)

Jag är hyfsat övertygad om att hans förvåning har sin enkla rot i konfirmeringsbias.
(Säger jag, helt utan något eget bias. :cool:)
 
Bortsett från porr och FB som ni har vart inne på som kanaler så har vi artister också. Nicki Minaj gör ju en poäng av det i massa låtar att hon gillar "ass-eaters". Jag trodde hon var representativ men jag hade tydligen fel haha...
 
@lil-sis Jo men det är inte det som är grejen. Vi undrade bara om det var så populärt som jag trodde då min flickvän inte trodde det. #MittLivÄrEnLögn :cry:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag kommer att behöva flytta ifrån mitt barn. Hur ska man leva med sig själv efter det? Hur ska man överleva med att bara få ha sitt...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
13 771
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 245
Senast: Calmiche
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
3 894
Senast: Yrsel
·
  • Artikel
Dagbok Jag började ett nytt jobb i en ny stad, min älskade hund dog, jag skilde mig, sålde mitt hem, hade lite problem med boendet, köpte mig...
2
Svar
26
· Visningar
4 489

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp