Ringar till duschdraperi i stål

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare _Maria_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 551

_Maria_

Trådstartare
Är det någon som vet vart man kan hitta ringar till duschdraperi som är i stål? Det ska vara små stålkulor på som gör att dom rullar bra på duschstången. Hoppas något förstår vad jag menar förnågra:)

Sv: Ringar till duschdraperi i stål

Sådana finns väl lite varstans? Kolla Åhlens, och jag vill tro att jag sett sånna på IKEA för inte allt för länge sedan.

Sv: Ringar till duschdraperi i stål

Sådana finns väl lite varstans? Kolla Åhlens, och jag vill tro att jag sett sånna på IKEA för inte allt för länge sedan.

Jag kollade på åhlens hemsida men kunde inte se några. Ikea var jag på för inte så längesedan, kunde inte se några där heller..

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag är dels lite trött på förlovningsringen jag har, och ska dessutom förhoppningsvis gifta mig snart, så det börjar bli dags att leta...
Svar
9
· Visningar
693
Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas... 2
Svar
23
· Visningar
1 299
Senast: NilHe
·
Hemmet Jag har alltid bara tvättat allt i 40 grader. Nu börjar jag inse att allt kanske inte blir riktigt rent och behöver lite tips och trix... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
2 393
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 859
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka