Ringer AF hemligt?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare R8n
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 19
  • Visningar Visningar 5 080

R8n

Trådstartare
Dagens onödigaste inlägg men måste få veta. Ringer arbetsförmedlingen med hemligt nummer?

Hemligt nummer som ringt 4 ggr så vill försöka ta reda på vem det är.

Sv: Ringer AF hemligt?

När dom ringde mig förra veckan var det +461048*****, då till utlandet där jag befann mig så kanske det fattas en siffra efter +46 som med mobilnr. Ingen aning.

Tack för svar, då antar jag att det inte var arbetsförmedlingen iaf.

Dom har 010-nummer. Inte dolt. Men sjukvården, tandläkaren och radiotjänst har dolt.

Min syster ringer ibland från Akkis på Dolt nummer. Hur sjutton ska jag veta att det är hon? Så numera svarar jag på Dolt nr men inte nummer som börjar på 0498- tex:mad:

Min syster ringer ibland från Akkis på Dolt nummer. Hur sjutton ska jag veta att det är hon? Så numera svarar jag på Dolt nr men inte nummer som börjar på 0498- tex:mad:

Vill du inte prata med gotlänningar? :D vi har 0498 som riktnummer..

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 187
Senast: mumin
·
Kropp & Själ Skrev i en annan tråd om det här men kände att det behövdes en egen tråd. I korta drag har jag hostat i mer eller mindre omfattning... 2
Svar
24
· Visningar
2 416
Senast: Palermo
·
Kläder & Bli fin Jag är dels lite trött på förlovningsringen jag har, och ska dessutom förhoppningsvis gifta mig snart, så det börjar bli dags att leta...
Svar
9
· Visningar
689
Relationer Hej! Vill väll mest skriva av mig. Jag och mitt nu ex hade varit tillsammans i 4 år och bott ihop i 3 år. Jag hade ett samtal med...
Svar
6
· Visningar
975
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka