Ringsignaler

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare _saarah
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 917
S

_saarah

Hej.. jag undrar vart man kan hitta gratis ringsignaler och hur man gör för att ladda hem en låt från jamba.se.. nån som kan hjälpa mig? min mobil har så jääääävla dåliga låtar:P

:bow:

Sv: Ringsignaler

Kan du inte be en kompis skicka/byta låtar via IR eller Bluetooth? Det är helt gratis ju.

Har aldrig sett hemsidor där man kan få tag i gratis ringsignaler...:bump:

vet en hemsida där de hade gratis förr i allafall... Hette typ bigsms.se eller något liknande.

Be kompisar skicka via IR eller bluetooth istället. Jag har 57 skickade låtar och jag har inte betalat ett öre.

Senast ändrad:

Liknande trådar

IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 035
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 068
Senast: fejko
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
562
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
397
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur