Bukefalos 28 år!

P

Pi Pi

Var köper man billigast ett ringtält?

Alltså ett nytt - hittar beg på nätet men vill köpa ett nytt till ett vettigt pris.
 
Sv: Ringtält

Svårt att hitta ett för det priset.
Men detta har jag haft och det var helt ok. Men hade det bara några ggr, för det var för litet.

*Länk raderad av moderatorn*
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Ringtält

Hm, man får nog inte länka en sån här sida. Ja du kanske hinner se innan länken försvinner, moderatorn kanske har sovmorgon :D
 
Sv: Ringtält

Jag hann se. Tack för hjälpen.

Verkar vara mycket "trådar" runt detta tält.

Var köper man annars "vanliga" ringtält? I hundsport affärer, På utställningar eller?
 
Sv: Ringtält

Du behöver inte använda trådarna, det är stabilt ändå. Men är ju bra om det tex börjar blåsa :D
 
Sv: Ringtält

Tycker du ska lägga lite mer pengar och köpa ett av de nyare som finns, dessa är grymt mycket lättare att sätta upp än de gamla. I längden tror jag det kommer bli billigare eftersom du kommer tröttna på att stå och svära över tält som bara jävlas med dig när det är bråttom :p :laugh:
 
Sv: Ringtält

Håller med :D
Mitt är så smidigt så jag kommer aldrig köpa ett "vanligt" igen..
Däremot skulle jag vilja ha ett större *blir aldrig nöjd* :angel:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min hund tål tyvärr inte nickel. Halsband och koppel har jag hittat med mässingspännen (mässing innehåller inte nickel). Dessvärre...
Svar
2
· Visningar
268
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Hej! En av mina hundar får inte plats i buren bak i bilen och behöver därför åka bältad i baksätet. Vi har hittills bara haft en filt...
Svar
13
· Visningar
618
Senast: fixi
·
Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
7 122
Senast: Tonto
·
Trädgård & Växter Alltså, jag är såå förvirrad. Ju mer jag letar ju värre blir det. Jag behöver köpa en högtryckstvätt. Men vad köper man? Och hur mycket...
Svar
7
· Visningar
303
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp