Bukefalos 28 år!

P

Pi Pi

Var köper man billigast ett ringtält?

Alltså ett nytt - hittar beg på nätet men vill köpa ett nytt till ett vettigt pris.
 
Sv: Ringtält

Svårt att hitta ett för det priset.
Men detta har jag haft och det var helt ok. Men hade det bara några ggr, för det var för litet.

*Länk raderad av moderatorn*
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Ringtält

Hm, man får nog inte länka en sån här sida. Ja du kanske hinner se innan länken försvinner, moderatorn kanske har sovmorgon :D
 
Sv: Ringtält

Jag hann se. Tack för hjälpen.

Verkar vara mycket "trådar" runt detta tält.

Var köper man annars "vanliga" ringtält? I hundsport affärer, På utställningar eller?
 
Sv: Ringtält

Du behöver inte använda trådarna, det är stabilt ändå. Men är ju bra om det tex börjar blåsa :D
 
Sv: Ringtält

Tycker du ska lägga lite mer pengar och köpa ett av de nyare som finns, dessa är grymt mycket lättare att sätta upp än de gamla. I längden tror jag det kommer bli billigare eftersom du kommer tröttna på att stå och svära över tält som bara jävlas med dig när det är bråttom :p :laugh:
 
Sv: Ringtält

Håller med :D
Mitt är så smidigt så jag kommer aldrig köpa ett "vanligt" igen..
Däremot skulle jag vilja ha ett större *blir aldrig nöjd* :angel:
 

Liknande trådar

Hemmet Behöver tips på var jag hittar rött porslin. Sån julig röd färg så ingen blek eller åt det rosa/orange hållet. Vill ha små tallrikar a...
Svar
7
· Visningar
588
Senast: Åsa A
·
Körning En av mina vänners dotter ska gifta sig i sommar och de ska åka häst och vagn hem från kyrkan. Hennes gamla ponnytravare ska dra min...
Svar
9
· Visningar
466
Senast: Keb71
·
Hästvård Jag har börjat gå på tankarna att köpa häst och jag har hittat några fina hästar från utlandet. Det jag är rädd för är att jag får...
Svar
16
· Visningar
1 509
Trädgård & Växter Jag ska på en tripp på lördag och vill ha tips på bra handelsträdgård(ar) runt Västerås. Hit me! Gärna med bra plantor för vettiga...
Svar
7
· Visningar
246
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp