• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Pi Pi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 789
P

Pi Pi

Var köper man billigast ett ringtält?

Alltså ett nytt - hittar beg på nätet men vill köpa ett nytt till ett vettigt pris.

Sv: Ringtält

Svårt att hitta ett för det priset.
Men detta har jag haft och det var helt ok. Men hade det bara några ggr, för det var för litet.

*Länk raderad av moderatorn*

Senast ändrad av en moderator:

Hm, man får nog inte länka en sån här sida. Ja du kanske hinner se innan länken försvinner, moderatorn kanske har sovmorgon :D

Jag hann se. Tack för hjälpen.

Verkar vara mycket "trådar" runt detta tält.

Var köper man annars "vanliga" ringtält? I hundsport affärer, På utställningar eller?

Du behöver inte använda trådarna, det är stabilt ändå. Men är ju bra om det tex börjar blåsa :D

Tycker du ska lägga lite mer pengar och köpa ett av de nyare som finns, dessa är grymt mycket lättare att sätta upp än de gamla. I längden tror jag det kommer bli billigare eftersom du kommer tröttna på att stå och svära över tält som bara jävlas med dig när det är bråttom :p :laugh:

Håller med :D
Mitt är så smidigt så jag kommer aldrig köpa ett "vanligt" igen..
Däremot skulle jag vilja ha ett större *blir aldrig nöjd* :angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Tittar på ny bil - en xc40 men har svårt att hitta bur till hundarna. Någon som har en och vad har ni då för bur? Behöver en dubbelbur... 2
Svar
20
· Visningar
1 083
Senast: Piaff
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 592
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har... 2
Svar
21
· Visningar
1 170
Senast: Niyama
·
Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant... 2
Svar
20
· Visningar
1 775
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka