Riven i ögat!

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare BusenPento
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 970
B

BusenPento

Usch min Ozzy har antagligen blivit riven i ögat... vaknade upp i morse och såg att katten var helt uppsvullen och så rann det ur ögat. Fick ta min lilla olyckskorp och åka till veterinären... så nu blir det salva i ögat i en vecka framöver... Hoppas att det blir bra.. :(

Sv: Riven i ögat!

De bedövade och kollade på ögat och de sa att det såg fint ut.. så det löser sig nog. Vet. sa att han var den lugnaste katt hon haft.. Han bara låg där och lät dem ta hand om honom.. förstod nog att de ville hjälpa honom.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Jag har ett stort dilemma kring mina två katter. Jag har en hona på snart 10 år, som jag haft sedan hon var kattunge och en hane på...
Svar
18
· Visningar
941
Senast: Bison
·
Hundhälsa Ligger här sömnlös och vakar över min lilla prinsessa. I torsdags märkte jag att hon slickade sig mycket och såg då att hon hade en...
Svar
18
· Visningar
1 231
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 345
Senast: Bison
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
911
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31