@honung Ja jag håller med. Jag gillar inomhushet men skulle gärna pröva på mer utomhushet. Dock utan en massa intrigerande kändiswannabes omkring mig och ingen annan heller, helst HELT ensam.
 
@honung Ja jag håller med. Jag gillar inomhushet men skulle gärna pröva på mer utomhushet. Dock utan en massa intrigerande kändiswannabes omkring mig och ingen annan heller, helst HELT ensam.
Ja samma här, den där typen av sällskap 24/7 måste vara en skärseld som jag inte fattar att folk söker sig till frivilligt! 😱 Man måste nog trots allt ha lite ambition att steppa in i det offentliga rummet för att överhuvudtaget stå ut.
 
Ja samma här, den där typen av sällskap 24/7 måste vara en skärseld som jag inte fattar att folk söker sig till frivilligt! 😱 Man måste nog trots allt ha lite ambition att steppa in i det offentliga rummet för att överhuvudtaget stå ut.
Ja precis, man måste helt klart vara exhibitionistisk på ett lite skruvat sätt, om jag ville ut i offentligheten skulle de knappast bli en reality-show.

Jag har ju en anhörig med en anhörig som var med i Robinson nu, hon berättade att Mastiff/tv4 hade bett deltagarna ragga kandidater till nästa säsong i sin omgivning. "Men kan inte du vara med då?" sa jag och hon svarade "Skulle vara med alla dagar i veckan om det bara inte sändes i tv" :D
 
Skulle vara med alla dagar i veckan om det bara inte sändes i tv" :D
Haha, ja det är ju också ett sätt att se på det! Det vore kanske en affärsidé! Nu när jag skriver det så undrar jag om inte det blev en grej i USA, att något företag gör "survivor-resor" med tävlingsdelen och prispengar. Har ett vagt minne om att jag läst det någonstans.
 
Haha, ja det är ju också ett sätt att se på det! Det vore kanske en affärsidé! Nu när jag skriver det så undrar jag om inte det blev en grej i USA, att något företag gör "survivor-resor" med tävlingsdelen och prispengar. Har ett vagt minne om att jag läst det någonstans.
Skulle nästan förvåna mig om det INTE fanns.

Jag såg vid något tillfälle också något som hette The island. Där var det inga tävlingar utan ren överlevnad. Rätt intressant att se vad det gjorde med människor.
 
Skulle nästan förvåna mig om det INTE fanns.

Jag såg vid något tillfälle också något som hette The island. Där var det inga tävlingar utan ren överlevnad. Rätt intressant att se vad det gjorde med människor.
Den delen, att utsätta sig för de risker det innebär är i tanken lockande, men jag personligen skulle nog ge upp ganska snart. Jag skulle nog inte bli en trevlig människa av det, huuu! Måste nog googla lite och se om jag kan hitta det programmet dock !
 
@mandalaki Ah, det var ett program som svt sänt, med Bear Grylls. Just nu finns det inte tillgängligt. Synd, det hade jag velat se!
Intressant, var det han? Jag har bara sett namnet fladdra förbi men inte kopplat att jag faktiskt sett honom.

Har för mig att jag för inte länge sedan hittade en säsong till, med både kvinnor och män (den jag såg hade bara män). Minns dock inte var det var.

Den jag såg var rätt hardcore survival. De fångade en alligator :(
 
Skakar liv i denna gamla tråden.
Vad tycker ni om årets upplaga?
Själv tycker jag det är en av dom tråkigaste säsongerna. Hittar ingen favorit. Dock så händer det ju mer i varje program i år.
Undra om det kommer någon typ av ''gränsland '' i år. För något måste ju hända ju.
 

Liknande trådar

Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
Svar
2
· Visningar
284
Senast: lingonben
·
IT & mobiler Vilken är er favorit ljudbokstjänst? Jag har använt Nextory ett tag, men kommer inte överens med deras sökverktyg, jag söker tex på...
2
Svar
20
· Visningar
557
Senast: Cinzia
·
Hundträning Jag hittade ingen tråd för kontaktövningar! Min bästa i hundgården med min bångstyriga Shar pei-tik är att dela upp godiset i högvärde...
Svar
3
· Visningar
247
Senast: Hellhound
·
Hemmet Mitt gamla diskställ börjar bli slitet så jag tänkte byta upp mig. Gillar egentligen det gamla rent praktiskt men det är inte det minsta...
2
Svar
24
· Visningar
1 126
Senast: Sleepan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp