Att du var glad var en rktig spoiler, det hade du inte varit om Klas åkt ut - urtrist - och jag vill inte heller veta hur många som kommer att åka ut.

Vad är problemet med att använda spoilertaggen när man skriver om kommande avsnitt?
Fast du har ju ingen aning om varför jag blev glad. Kunde lika gärna ha varit att anhöriga eller Bert Karlsson kom på besök liksom.
 
Fast du har ju ingen aning om varför jag blev glad. Kunde lika gärna ha varit att anhöriga eller Bert Karlsson kom på besök liksom.
Okej du respekterar inte att jag (och flera andra) inte vill veta något om kommande avsnitt och jag sätter dig på ignore för att slippa se dina spoilers.
 
Jag tänkte att det först blir öråd och sedan en tävling med de sista tre, men så kanske inte alls är tänkt! Tänkte också att dublonerna i så fall betyder försprång i tävlingen. Heja Klas!!
Har också tittat nu.

Jag tror som du! Ett ö-råd röstar bort en, sedan får de andra tävla om vinsten.
 
Vid middagen för de utslagna fick de som åkt ut i uppdrag att ge en person immunitet, det har inte skett tidigare. Anders sa också att de skulle ta höjd för ytterligare en utslagen. Jag gissar att deras bidrag åtminstone blir att ge en person immunitet när det är 4 kvar. Kanske i tävlingen efter detta.

I så fall blir det nog som du vill, en finaltävling, eller inte.

Fick också känslan av att det i år blir en tävling istället.
 
Blir väldigt spännande på söndag.
Läste att ingen trodde att så många skulle stå ut så länge på utposten. Dom fick liksom planera om lite.
 
Riktigt värdig vinnare! Bra i tävlingar och sympatisk som inte paktat alls!
Jag ser inget som helst fel i att pakta, det är en social tävling också. Klas har faktiskt haft sin pakt genom stora delar av tävlingen även om han inte deltagit i det spelet mer än i utkanten.

Jag har sällan sett en så genuint snäll och empatisk människa och sen var han mycket allround i tävlingarna och duktig även om flera säkert skulle givit honom en hårdare match i slutkampen. Fia har presterat ganska mediokert rent generellt på tävlingarna men klarat sig bra ändå.
 
Jag har kämpat friskt hela arbetssöndagskvällen, arbetsnatten och arbetsmorgonen att undvika att folk skulle börja prata robinson med mig, och jag lyckades ta mig hem och se finalen ospoilrad!

Fantastiskt roligt att Klas vann! :bow: Jag har inte sett eller hört eller uppfattat han i någon pakt, annat än som lag Norddeltagare. Han har varit lugn, trevlig, lågmäld, smart, rolig, empatisk och fantastiskt jevla snygg och i centrum hela tävlingen igenom! 😍 Så VÄRD denna vinst. Nu siktar han vad jag sett (och några grabbar till från programmet) på nästa Lets Dance. Då får jag väl börja titta på det skitprogrammet också rå.

Just nu är Klas i direktsändning i Tv4s morgonprogram.
 
@honung
Men nej, inte Let’s Dance! :arghh: Såg på Insta att Jannika, Peter och Nick satt i publiken för några veckor sedan, veckan därpå var det några andra. Tv4 drar nog runt sina profiler mellan olika program. Men jag hoppas inte att det innebär att de planerar ställa upp! :crazy:

Kul med Klas som vinnare! Och mycket bättre med rejäla tävlingar på slutet i stället för omröstning. Dock hade det ju inte funkat utan immuniteten, då hade Klas åkt direkt.
 
@honung
Men nej, inte Let’s Dance! :arghh: Såg på Insta att Jannika, Peter och Nick satt i publiken för några veckor sedan, veckan därpå var det några andra. Tv4 drar nog runt sina profiler mellan olika program. Men jag hoppas inte att det innebär att de planerar ställa upp! :crazy:

Kul med Klas som vinnare! Och mycket bättre med rejäla tävlingar på slutet i stället för omröstning. Dock hade det ju inte funkat utan immuniteten, då hade Klas åkt direkt.
Ja, jag vet inte hur seriöst det där med Lets Dance är, han har nämnt det ett flertal gånger i sina istastories att typ 'titta hit Lets Dance, jag tar gärna er inbjudan' typ.

Men eller hur att det var en snygg tävling!

Dock, immuniteten var nästan formsydd för honom, och balanstävlingen likaså. 🤫 Om det är medvetet för att få fram en vinnare som går hem i stugorna eller om det beror på slump, tur och skicklighet vet vi ju inte förstås...🤔🙄 Men oavsett, så är han rätt vinnare från dag ett till sista dagen i hela konkarongen. Så är det bara! 🙂 👌
 
Ja, jag vet inte hur seriöst det där med Lets Dance är, han har nämnt det ett flertal gånger i sina istastories att typ 'titta hit Lets Dance, jag tar gärna er inbjudan' typ.

Men eller hur att det var en snygg tävling!

Dock, immuniteten var nästan formsydd för honom, och balanstävlingen likaså. 🤫 Om det är medvetet för att få fram en vinnare som går hem i stugorna eller om det beror på slump, tur och skicklighet vet vi ju inte förstås...🤔🙄 Men oavsett, så är han rätt vinnare från dag ett till sista dagen i hela konkarongen. Så är det bara! 🙂 👌
Fast tänk dig utan immuniteten, då hade de andra röstat ut den ende möjlige vinnaren av de 4 och jag hade kastat ut tv, mobil och ipad genom fönstret! Det var en jäkla tur att den fanns.

Jag vet inte om den var SÅ skräddarsydd för honom, faktiskt. Tvärtom tyckte jag att den var bra som inte bara byggde på fysisk styrka. Fia var ju faktiskt inga ljusår efter, heller.
 
Fast tänk dig utan immuniteten, då hade de andra röstat ut den ende möjlige vinnaren av de 4 och jag hade kastat ut tv, mobil och ipad genom fönstret! Det var en jäkla tur att den fanns.

Jag vet inte om den var SÅ skräddarsydd för honom, faktiskt. Tvärtom tyckte jag att den var bra som inte bara byggde på fysisk styrka. Fia var ju faktiskt inga ljusår efter, heller.
Jag menar att balanstävlingen där Emilio åkte ut. Men han fick ju kämpa även där men immuniteten plus den balanstävlingen med tre klossar fastskruvade var en v ä l d i g t generös fördel och just i balanstävling som är Klas hemmavatten liksom.

Själva finaltävlingen var snyggt planerad och utförd. Sen vet ju inte hur långt efter Fia var i verkligheten men det var snyggt ihopklippt så det var lite spännande.

Ja, jag hade också slängt ut allt om han _inte_ hade fått immuniteten. Och de deltagarna som hade tagit det beslutet hade fått fly landet ett tag. 💀
 

Liknande trådar

Tjatter Robinson är tillbaka, Anders Lundin likaså! Vilka tittar och vad tänker vi?
Svar
12
· Visningar
308
Senast: Piaff
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
Svar
2
· Visningar
366
Senast: lingonben
·
IT & mobiler Vilken är er favorit ljudbokstjänst? Jag har använt Nextory ett tag, men kommer inte överens med deras sökverktyg, jag söker tex på...
2
Svar
20
· Visningar
652
Senast: Cinzia
·
Hundträning Jag hittade ingen tråd för kontaktövningar! Min bästa i hundgården med min bångstyriga Shar pei-tik är att dela upp godiset i högvärde...
Svar
3
· Visningar
322
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp