Jag menar att balanstävlingen där Emilio åkte ut. Men han fick ju kämpa även där men immuniteten plus den balanstävlingen med tre klossar fastskruvade var en v ä l d i g t generös fördel och just i balanstävling som är Klas hemmavatten liksom.

Själva finaltävlingen var snyggt planerad och utförd. Sen vet ju inte hur långt efter Fia var i verkligheten men det var snyggt ihopklippt så det var lite spännande.

Ja, jag hade också slängt ut allt om han _inte_ hade fått immuniteten. Och de deltagarna som hade tagit det beslutet hade fått fly landet ett tag. 💀
Aha, den tävlingen. Ja den var ju lurig som satan. Men jag tror att den var planerad långt innan, innan det stod klart att EN tävlande skulle ta alla tre dublonerna. Om de varit jämnare fördelade kunde utgången definitivt blivit en annan.

Det är så kul att någon som verkar så genomsympatisk vann! Och hans resultat i de senaste tävlingarna visar ju att han verkligen förtjänade det. Men tänk om motståndet varit Adnilson, Sofie och Sebbe i stället ... 🙈
 
Jag har bara sett två avsnitt (tror jag) av Australien än så länge. Men jag undrar om jag kommer att hänga i. Dels tar paktandet för stor plats för min smak, dels får jag eksem av några av testosteronmonstren till killar. :cautious:

Fast jag garvade åt en av kvinnorna i Mästarna. När hennes lagkompis frågade vad hon var mästare i svarade hon "jag är Australiens snabbaste kvinna på Rubiks kub. 10.41 sek." Och hon har en kub i en kedja kring halsen. Sen berättade hon i en synk att "det var inte sant, jag är Australiens bästa kvinnliga pokerspelare". Apropå att hålla masken och pakta :laugh:
 
Jag har bara sett två avsnitt (tror jag) av Australien än så länge. Men jag undrar om jag kommer att hänga i. Dels tar paktandet för stor plats för min smak, dels får jag eksem av några av testosteronmonstren till killar. :cautious:

Fast jag garvade åt en av kvinnorna i Mästarna. När hennes lagkompis frågade vad hon var mästare i svarade hon "jag är Australiens snabbaste kvinna på Rubiks kub. 10.41 sek." Och hon har en kub i en kedja kring halsen. Sen berättade hon i en synk att "det var inte sant, jag är Australiens bästa kvinnliga pokerspelare". Apropå att hålla masken och pakta :laugh:
Ja, jag har heller inte fastnat så på samma sätt som jag gör för vår svenska Robinson. Tycker det är lite för 'bold' generellt. Alla blaffiga färger, programledarens matchkommentatorstil och det hardcore paktandet. Men kommer nog fortsätta titta lite ändå. Avsnitten är så långa bara, jag har inte engagemang nog att sträcktitta så det blir lite hackigt uppdelat tittande för mig.
 
Ja, jag har heller inte fastnat så på samma sätt som jag gör för vår svenska Robinson. Tycker det är lite för 'bold' generellt. Alla blaffiga färger, programledarens matchkommentatorstil och det hardcore paktandet. Men kommer nog fortsätta titta lite ändå. Avsnitten är så långa bara, jag har inte engagemang nog att sträcktitta så det blir lite hackigt uppdelat tittande för mig.
Håller med på varenda punkt. Har också reagerat på att det är färg med förstärkande filter, liksom. Och kommentatorstilen. Och paktandet. Och längden, har också hackat upp det, jag tappar koncentrationen långt innan en timme har gått. :D
 
Mycket pakter är det. Hoppas det blir bättre nu när den där åkte hem.
Kommer inte att följa det slaviskt dock.
Nä, förra säsongen paktade de lika mycket men Russel var kanske utmanande paktande på ett hysteriskt manipulativt sätt. De andra kommer fortsätta pakta tiodubbelt mer än vad de svenska gör.
 
Nä, förra säsongen paktade de lika mycket men Russel var kanske utmanande paktande på ett hysteriskt manipulativt sätt. De andra kommer fortsätta pakta tiodubbelt mer än vad de svenska gör.
Jag såg ett klipp med Klas i går, han hade varit med i tv4:s morgonprogram i måndags. Han hade varit oförberedd på det sociala spelet för han hade aldrig sett Robinson innan han åkte dit! Enligt vad han sa hade han bara sett förra säsongen, fast först efter att han kom hem i höstas.

Den där Russell var ju bara dum i huvudet. Gissa om han ångrade att han inte använt sin immunitet, eller vad det nu var.
 
Jag såg ett klipp med Klas i går, han hade varit med i tv4:s morgonprogram i måndags. Han hade varit oförberedd på det sociala spelet för han hade aldrig sett Robinson innan han åkte dit! Enligt vad han sa hade han bara sett förra säsongen, fast först efter att han kom hem i höstas.

Den där Russell var ju bara dum i huvudet. Gissa om han ångrade att han inte använt sin immunitet, eller vad det nu var.
Ja jag såg den intervjun också, jag tror honom! Han känns inte som en innesittarkille som sitter och följer tv-program! :D

Ja, Russel spelade spelet lite väl för hårt. Det funkar kanske där andra spelar samma spel men här blev han för mycket Lucifer precis som han kallade sig själv. Jag gillade heller inte hans kalsonger! 😷
 
@honung Kalsonger? :eek: Dem har jag nog förträngt.

Nej, det var sympatiskt med Klas att han framhöll att det mest positiva var att få vara ute hela tiden och slippa "inomhusheten". Kan helt klart sympatisera med den tanken.
 
En av kvinnorna som röstade sa det också när hon stoppade i lappen med hans namn i urnan, att utöver vara manipulativ att det inte är okej att springa runt i kalsonger. :D

Ja, inomhusheten är ett ord jag tycker skulle implementeras i vårt språk! Jag fattar exakt vad han menar men jag gillar ju inomhusheten på ett sätt som han nog inte gör. Även om jag nog skulle uppskatta en månad på Fiji och sova under bar himmel (med moskitonät tack) så skulle jag nog sakna min introverta inomhuhet lite!
 

Liknande trådar

Tjatter Robinson är tillbaka, Anders Lundin likaså! Vilka tittar och vad tänker vi?
Svar
12
· Visningar
308
Senast: Piaff
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: lingonben
·
IT & mobiler Vilken är er favorit ljudbokstjänst? Jag har använt Nextory ett tag, men kommer inte överens med deras sökverktyg, jag söker tex på...
2
Svar
20
· Visningar
655
Senast: Cinzia
·
Hundträning Jag hittade ingen tråd för kontaktövningar! Min bästa i hundgården med min bångstyriga Shar pei-tik är att dela upp godiset i högvärde...
Svar
3
· Visningar
324
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp