Nix, jag har inte Cmore så jag har inte sett kommande avsnitt. Tydligen lägger de ut i förväg :down:
Cmore? Det läggs ut nya avsnitt varje natt kl 02 på tv4play.

Tillägg, du pratade om flashback och jag har ingen aning om vad de säger där men du fattar när du sett kvällens avsnitt.
 
Cmore? Det läggs ut nya avsnitt varje natt kl 02 på tv4play.

Tillägg, du pratade om flashback och jag har ingen aning om vad de säger där men du fattar när du sett kvällens avsnitt.
Fan. Då var jag ju vaken i natt.

Men som jag fattat det lägger Cmore ut fem åt gången. Men det kanske jag bara har fått för mig.
om jag lägger ihop ditt tillägg med något jag tyvärr råkade se på insta så är det du som spoilar :D
 
Fan. Då var jag ju vaken i natt.

Men som jag fattat det lägger Cmore ut fem åt gången. Men det kanske jag bara har för fått mig.
Jaha, jaja jag tittar ett åt gången (eller två dårå med gränslandet inräknat) i förväg. Visste inte att Cmore la ut allt. Aldrig att jag skulle betala för att få tillgång till robinson! Haha!
 
Flashbacktråden om Robinson är roande läsning. Tjommen Carl (som tidigare hette Rosander) är med och skriver. Han tycker att han framställs snällare än han var, han sprätter skit över tävlande och programledare och när någon frågar om han egentligen får berätta så mycket för tv4 så svarar han att vill de stämma honom för avtalsbrott får de väl komma till London och göra det.

Egentligen är det väl synd om killen.
Han har alltså tagit sig namnet Hamilton? O_o:banghead: Jag som tänkte att namnet innebar att han faktiskt var en skådespelare för att sätta fart på programmet. Eller rent krasst, igår funderade jag på om inte hela programmet var gjort av skådespelare. :meh: Jag får titta på Gränslandet framöver när jag får tid, just nu borde jag skriva hemtenta istället. ;)
 
Han har alltså tagit sig namnet Hamilton? O_o:banghead: Jag som tänkte att namnet innebar att han faktiskt var en skådespelare för att sätta fart på programmet. Eller rent krasst, igår funderade jag på om inte hela programmet var gjort av skådespelare. :meh: Jag får titta på Gränslandet framöver när jag får tid, just nu borde jag skriva hemtenta istället. ;)
Han borde inte få ta namnet Hamilton då det är adligt i Sverige. Han måste ha en släkting i rakt nerstigande led som heter det.
 
Han har alltså tagit sig namnet Hamilton? O_o:banghead: Jag som tänkte att namnet innebar att han faktiskt var en skådespelare för att sätta fart på programmet. Eller rent krasst, igår funderade jag på om inte hela programmet var gjort av skådespelare. :meh: Jag får titta på Gränslandet framöver när jag får tid, just nu borde jag skriva hemtenta istället. ;)
Har han Hamilton i släktled så kan han nog ta det. Och det finns ju en del hamiltonar i Sverige.
 
Han borde inte få ta namnet Hamilton då det är adligt i Sverige. Han måste ha en släkting i rakt nerstigande led som heter det.
Har han Hamilton i släktled så kan han nog ta det. Och det finns ju en del hamiltonar i Sverige.
Jag tänkte mest att det kan inte finnas föräldrar som heter Hamilton och sen döper barnet till Carl. :cautious: Att han tillhör Hamilton tog jag föregivet eftersom det finns regler runt det, men jag trodde möjligtvis att han hade bytt förnamn, eller använder ett namn som föräldrarna kanske snarare har döpt till pga av släktnamn. :D
 
Jag tänkte mest att det kan inte finnas föräldrar som heter Hamilton och sen döper barnet till Carl. :cautious: Att han tillhör Hamilton tog jag föregivet eftersom det finns regler runt det, men jag trodde möjligtvis att han hade bytt förnamn, eller använder ett namn som föräldrarna kanske snarare har döpt till pga av släktnamn. :D
Såvitt jag kunnat se hette han Carl-Stefan Rosander från början. Jag TROR att han skrev något om namnbytet i flashbacktråden men jag läste inte hela.
 

Liknande trådar

Tjatter Robinson är tillbaka, Anders Lundin likaså! Vilka tittar och vad tänker vi?
Svar
12
· Visningar
304
Senast: Piaff
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
Svar
2
· Visningar
360
Senast: lingonben
·
IT & mobiler Vilken är er favorit ljudbokstjänst? Jag har använt Nextory ett tag, men kommer inte överens med deras sökverktyg, jag söker tex på...
2
Svar
20
· Visningar
644
Senast: Cinzia
·
Hundträning Jag hittade ingen tråd för kontaktövningar! Min bästa i hundgården med min bångstyriga Shar pei-tik är att dela upp godiset i högvärde...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Åka långt tåg med katt
  • Valp 2023 -den andra
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp