åke

Trådstartare
Kommer ni följa Robinson? Har ni redan någon favorit?
Jag gillar det gula laget. Men har inte hittat någon favorit än.
 
Jag är lite för namnförvirrad än så länge men jag gillar också gula laget bäst hittills, bra stämmning tyder på sjysst folk. Tyckte småland var en charmgubbe, gillar byggkillen som verkar vara supertrevlig och hans yttre gör ju inte ont att titta på heller dårå. I röda laget gillar jag varken främlingslegionisten eller den han kallar 'kort & tjock' ( :crazy: ), och hopptränaren känns trevlig fast hon är bff med främlingslegionisten. Eller vad det nu heter...;)
Och renskötaren som stod upp och sov och snarkade!! :D:D:D Han känns sjyssto so far.

Sen så dök Nicks nuna upp. :nailbiting::arghh::turd:
 
Renskötare verkar vara en härlig person, tror han är kunnig också. Carl ger min obehagskänslor, en riktig mobbare och översittare. Min 8 åring reagerade direkt på att han inte var en snäll person.
 
Jag tittar på Gränslandet avsnitt 1 och får nog lägga till Chaterine Hardenborg som favorit också.

Nick är bara mer :turd: ju mer jag ser av honom.
 
Jag tittar på Gränslandet avsnitt 1 och får nog lägga till Chaterine Hardenborg som favorit också.

Nick är bara mer :turd: ju mer jag ser av honom.
Nu har jag tittat på avsnitt 2 och jag tror att jag tar tillbaka det där om Hardenborg. :down: Hon var en bitch i detta avsnittet.
 
Jag önskar att Carl kommer till Gränslandet så kan han och Nick ha ihjäl varann.

Fast jag tror att Carl bara spelar. Han kommer att säga efteråt att Äsch, jag hade bestämt mig för att ha kul och vara skitstöveln helt enkelt.

I övrigt gillar jag typ alla än så länge. Och ett särskilt pris till Jannika som åker till Testosteron hell med en t-shirt med Patriarkatet ska falla. :laugh:
 
Tycker det är lite ospännande egentligen att Robinson har samma upplägg som farmen. Gränslandet är samma sak som Torpet, bara att gränslandet väl typ har hårdare villkor dårå. Men man vet aldrig, det kan ju kanske ändras längre fram men jag tycker det känns lite fantasilöst. Visst är det samma produktionsbolag som gör både Robinson och Farmen? Det känns lite som att plötsligt kan Rocco (nä skojja bara!), eller farmen-Tobbe komma vandrandes på nån strand i Robinson. Eller åtminstone Linda Lindorf som matchmaker mellan deltagarna typ. :arghh:
Tv-världen känns lite inavlad.
 
Carl är bara för mycket, han må ha IQ (lite tveksamt dock ) men inte EQ.

Hur tänkte han när det gällde att avsiktligt förlora? Man kan inte först bete sig som en idiot och sen förvänta sig att någon annan blir utröstad och/eller han har en garanterad vinst i Robinsontävlingen. Han må vara duktig men bäst i allt är han knappast. Han skulle varit intressant Tv om han lade av med öknamnen, att på bästa sändningstid i ett barnvänligt program kalla folk "korta tjocka" är förkastligt.

Jag gillar de flesta utom Carl och hans side-kick, än så länge, men hon är säkert ganska okej om hon taggar ner en aning och inte försöker tala om vad folk ska göra, som att vila eller bygga.

Nic och Pascal är rena myspojkarna och med bra EQ jämfört med Carl
 
Tycker det är lite ospännande egentligen att Robinson har samma upplägg som farmen. Gränslandet är samma sak som Torpet, bara att gränslandet väl typ har hårdare villkor dårå. Men man vet aldrig, det kan ju kanske ändras längre fram men jag tycker det känns lite fantasilöst. Visst är det samma produktionsbolag som gör både Robinson och Farmen? Det känns lite som att plötsligt kan Rocco (nä skojja bara!), eller farmen-Tobbe komma vandrandes på nån strand i Robinson. Eller åtminstone Linda Lindorf som matchmaker mellan deltagarna typ. :arghh:
Tv-världen känns lite inavlad.
Gränslandet kom väl före torpet?

Jag tycker i princip det är bra nu när de har lärt sig att det är osmart att sätta någon där ensam. Det gör att man inte bara kan göra sig av med de starka. Nic blir onekligen en krydda i år, de som är där har dock fattat hur han fungerar och skiter i hans otrevligheter än så länge.
 
Gränslandet kom väl före torpet?

Ingen aning och det är väl oväsentligt också. Jag bara tycker att uppläggen av programmen är likartade, det känns lite fantasilöst. Jag tittar på och följer väldigt lite på "tv" egentligen, så jag har inte så stor koll på om det var hönan eller ägget som kom först här, jag bara konstaterar att den här typen av tv är ganska förutsägbar - känns lite som har en sett en har en sett alla.
 
Ingen aning och det är väl oväsentligt också. Jag bara tycker att uppläggen av programmen är likartade, det känns lite fantasilöst. Jag tittar på och följer väldigt lite på "tv" egentligen, så jag har inte så stor koll på om det var hönan eller ägget som kom först här, jag bara konstaterar att den här typen av tv är ganska förutsägbar - känns lite som har en sett en har en sett alla.
Det finns nog inte så mycket val. Antingen åker användarna ut eller så får de en andra chans. Det är samma i Melodifestivalen förresten. Båda versioner är lika förutsebara. Jag har svårt att tänka mig annat än varianter på temat.
 
Det finns nog inte så mycket val. Antingen åker användarna ut eller så får de en andra chans. Det är samma i Melodifestivalen förresten. Båda versioner är lika förutsebara. Jag har svårt att tänka mig annat än varianter på temat.
Ack, en andra chans. Sämsta upplägget någonsin när det gäller tävling! Tänk om vi skulle införa en andra chans i vasaloppet, fotbollsallsvenskan eller friidrotts-VM. ;)
Men jaja, det är underhållningstv - jag bara konstaterar att det är lite för förutsägbart och produktionerna ser för lika ut. Men man får tycka olika!
 
Gillar också gula laget bäst hittills, och ogillar som alla andra Carl. Har så svårt med översitteri, även om det känns påklistrat. Synd att hopptränaren allierat sig med honom.
 

Liknande trådar

Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
Svar
2
· Visningar
284
Senast: lingonben
·
IT & mobiler Vilken är er favorit ljudbokstjänst? Jag har använt Nextory ett tag, men kommer inte överens med deras sökverktyg, jag söker tex på...
2
Svar
20
· Visningar
557
Senast: Cinzia
·
Hundträning Jag hittade ingen tråd för kontaktövningar! Min bästa i hundgården med min bångstyriga Shar pei-tik är att dela upp godiset i högvärde...
Svar
3
· Visningar
247
Senast: Hellhound
·
Hemmet Mitt gamla diskställ börjar bli slitet så jag tänkte byta upp mig. Gillar egentligen det gamla rent praktiskt men det är inte det minsta...
2
Svar
24
· Visningar
1 126
Senast: Sleepan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp