Antingen är Carl verkligen sådär rövig och elak som det verkar, eller så har han antagit en sådan roll vilket i mina ögon gör honom rövig och elak.

Nick var ett ovälkommet bekant ansikte. Livsentreprenör, jo man tackar! Erfarenhet av allt utom normalt hyfs.

Lag Nord verkar ha flest sympatiska medlemmar vad det verkar. Jag gillar bäst när folk kommer överens :laugh:
 
Ingen aning och det är väl oväsentligt också. Jag bara tycker att uppläggen av programmen är likartade, det känns lite fantasilöst. Jag tittar på och följer väldigt lite på "tv" egentligen, så jag har inte så stor koll på om det var hönan eller ägget som kom först här, jag bara konstaterar att den här typen av tv är ganska förutsägbar - känns lite som har en sett en har en sett alla.
Håller med. Lite så man tänker.. ''Vart hamnar bönderna som inte finner kärlek ''
 
Finare namn på arbetslös?
Well, kanske inte så värst arbetslös kanske. Han har en imponerande bakgrund och är nog en avsiktlig aktör i Robinsonspelet mer än någonsin. Jag vet inte riktigt vad han gör nu, men såg någonstans att han nyligen haft träningsuppdrag med svensk militär.

https://en.wikipedia.org/wiki/Nicklas_Söderblom
"
Nicklas Söderblom (born 1968 in Sweden) is a personal trainer, actor, and author currently residing in Los Angeles, United States. Söderblom is a personal trainer to many Hollywood stars (Pierce Brosnan, Olivia Newton-John, Rick Springfield, Linda Hamilton, Actress: Terminator 2: Judgment Day. and Backstreet Boys star AJ McLean and many more.[citation needed]) In 2007 he released the book Desperate Houseman writing about his relationship with actress Nicollette Sheridan, to whom he was engaged for a time.[1][2][3][4] Söderblom appeared in an episode of the ABC show Desperate Housewives as a fire fighter who comforted Sheridan's character Edie Britt when her house burned down.

In 2018, he was a contestant on Robinson: Fiji which is broadcast on TV4.[5]"

"
http://nicksoderblom.se/ - hans egen websajt.
 
Vad är ens en livsentreprenör?O_o

Vet ej! Men som @honung skriver har han gjort lite allt möjligt och verkar vara eller åtminstone ha varit ett hyfsat stort namn i USA. Jag kände igen honom direkt förra säsongen eftersom han varit träningsexpert i något träningsmagasin, kanske Topphälsa? Jag minns att jag ogillade många av hans svar på frågorna :p
 
Han borde bli diskvalificerad för att han medvetet saboterar. Tur att ingen gick med på hans ultimatum. Alla och allt annat kommer i skymundan pga att han beter sig så illa.
 
Han borde bli diskvalificerad för att han medvetet saboterar. Tur att ingen gick med på hans ultimatum. Alla och allt annat kommer i skymundan pga att han beter sig så illa.
Jag fattar inte heller varför produktionen tillåter det. Det är ju bara skitlarvigt.

Men jag skulle inte bli förvånad om de typ i avsnitt 15 avslöjar att han är inhyrd som skådespelare. :meh:
 
Läste i en kommentar på Instagram gjord av programledaren att de kommer gå in och ta tag i mobbningen. Hoppas det sker snart annars slutar jag titta. Tröttnade på tjafset igår vid örådet och började pyssla med annat istället.
 
Flashbacktråden om Robinson är roande läsning. Tjommen Carl (som tidigare hette Rosander) är med och skriver. Han tycker att han framställs snällare än han var, han sprätter skit över tävlande och programledare och när någon frågar om han egentligen får berätta så mycket för tv4 så svarar han att vill de stämma honom för avtalsbrott får de väl komma till London och göra det.

Egentligen är det väl synd om killen.
 
Läste i en kommentar på Instagram gjord av programledaren att de kommer gå in och ta tag i mobbningen. Hoppas det sker snart annars slutar jag titta. Tröttnade på tjafset igår vid örådet och började pyssla med annat istället.
Det kom jag också på efteråt! Allt handlar om tjafs mellan killarna, tjejerna vet man inte ens vad de heter. Fortsätter det såhär blir det ointressant.
 
Känner också att det börjar likna farmen. Igår fick ju tjaffset alldeles för mycket tid och uppmärksamhet.... så tröttsamt
 
Lite spoilrig är du men s y n d om honom? Nej. NEJ.
Nix, jag har inte Cmore så jag har inte sett kommande avsnitt. Tydligen lägger de ut i förväg :down:

Synd om = att han har så enormt hävdelsebehov. Var det förresten inte så förra året att vinnaren röstades fram i ett sista ö-råd där alla deltagare var med? Isåfall är han ju chanslös. De skulle hellre rösta på en kokosnöt än på honom.
 

Liknande trådar

Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
Svar
2
· Visningar
287
Senast: lingonben
·
IT & mobiler Vilken är er favorit ljudbokstjänst? Jag har använt Nextory ett tag, men kommer inte överens med deras sökverktyg, jag söker tex på...
2
Svar
20
· Visningar
559
Senast: Cinzia
·
Hundträning Jag hittade ingen tråd för kontaktövningar! Min bästa i hundgården med min bångstyriga Shar pei-tik är att dela upp godiset i högvärde...
Svar
3
· Visningar
253
Senast: Hellhound
·
Hemmet Mitt gamla diskställ börjar bli slitet så jag tänkte byta upp mig. Gillar egentligen det gamla rent praktiskt men det är inte det minsta...
2
Svar
24
· Visningar
1 126
Senast: Sleepan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp