Robyn Hood & Marion (ulvlek)

Bsf2 - hon har redan röstat på en annan av mina kandidater Habina - just därför så tror jag att habina kanske kan vara god eller i allafall inte ulvish om bsf2 har polisonger som jag tror.
Så du tror inte att det är en alibiröst av något slag? BSF kan ju också få för sig att ändra i sista minuten tex? Jag har väl iofs inte avskrivit möjligheten att habina är god, men har ju svårt att se att så skulle vara fallet. Och är det ändå habina som ÄR tjuven så vill de väl hellre att den ska åka än någon i lyan?
Sedan är jag rädd för att de onda kan ha en extraröst idag så inte ens att någon ser ut att rösta med de goda går att lita helt på.

kvar i leken

Max ( troligt )2 ulvar + tjuven kvar

Ger 4 goda kvar
röstfifflare + 3 bybor

deltagare kvar :
2 Habina
3 (Schantana)/ fio
4 Snurrfian
6 quarter4ever
9 (Malinois)/ cirkus
12 Sookie
14 (bollen__)/ BSF2

på min lista står följande i fallande grad av misstanke
tar med de som är kvar i lekens röststatisik också
1 BSF2 (bollen__ ) BSF2 röstar - missar ( efterhand på snurrfian) BSF1-habina-hemlig
2 Snurrfian Snurrfian röstar Q4E- Ferrari -missar (efterhand ferrari)-hemlig
3 Habina Habina röstar på Ferrari-BSF1-ferrari-Hemlig
4 Sookie Sookie röstar (Malinois) cirkus-Q4E-ferrari-schantana/fio
5 Fio (Schantana) fio röstar -BSF1_BSF1- ferrari-missar
6 Cirkus (malinois) cirkus röstar bumpo- missar- ferrari-BSF2
7 Q4E ( :angel: ) Q4E röstar Artline- ferrari-ferrari-B

Dock velar jag om jag ska byta plats på Habina/ Sookie, eller Snurrfian/ Sookie
Fio är jag med ganska frågande till, men det är ju pga Schantana som hade rollen innan, som dessutom var ny, så vet inte riktigt hur man ska värdera det hon hann och skriva - 7 inlägg vart det

Och nu när jag tänker lite till så funderar jag över om verkligen INGEN i lyan kunde ana att ferrari skulle var siad i Dl 2?
När jag sitter i lyan så tror jag ju det hela tiden när någon röstar på en i lyan i DL2 om det finns någon med siarförmåga i leken.
Och med tanke på hur LenaH la sin röst, och hur hon motiverade den så nog skulle jag i det fallet nog fatta och ganska kvickt hänga med- och då blir jag än mer misstänksam mot Snurrfian ändå !
För om inte hon är ond så skulle det bara varit goda som röstade på ferrari i DL2 ? Och det känns ju en aning osannolikt?
Jag reagerar även på henne idag när hon vill få det till att jag förstått att hemlig skulle vara god?
Därför hamnar hon som nr 2 på min lista

Så du tror inte att det är en alibiröst av något slag? BSF kan ju också få för sig att ändra i sista minuten tex? Jag har väl iofs inte avskrivit möjligheten att habina är god, men har ju svårt att se att så skulle vara fallet. Och är det ändå habina som ÄR tjuven så vill de väl hellre att den ska åka än någon i lyan?
Sedan är jag rädd för att de onda kan ha en extraröst idag så inte ens att någon ser ut att rösta med de goda går att lita helt på.

Det kan det absolut vara.

Jag läste ditt nästa inlägg och jag är också inne på att Snurrfians röst på Ferrari är en ren alibiröst - det vore osannolikt att ingen i lyan röstar på den som rätt så uppenbart är siad.

Så jag är med dig helt och hållet. BSF2 och Snurrfian är väldigt misstänkta.

et gör att jag funderar på om ulvarna verkligen är så sugna på att offra tjuven? Då behöver de ju klara att få ut en god till innan de vinner. Det förutsätter ju att de vet vem tjuven är också - det är ju inte skrivet i sten att så är fallet - men det är inte heller omöjligt.
Ja, jag kan se att de hellre offrar tjuven än en ulv, men jag helst vill de nog ha ut en god tänker jag. De har ju en uppförsbacke framför sig.
Hm hörru var det DÄR en freudiansk felskrivning eller ?:p
Se det jag fetat i citatet ...

Dagens aktivitet drar ut mer på tiden än vad jag räknade med så jag lägger en säkerhetsröst om jag inte skulle hinna hem. Med mobil är det svårt att få ett bra sammanhang och jag har svårt att veta vem som är ondast. Jag tycker att bsf 2 är allt mer skum och min röst hamnar för idag. Snurrfian röstar på bsf 2. Röststatestiken och hennes lite vaga sätt att diskutera.

Och varför har inte hon blivit käk ;)
i så fall så gäller samma för cirkus ( besides tycker jag det är lite sådana funderingar som man kan skippa- egentligen)
För mig är det rätt graverande att bumpo blev käk inatt- jag tror att jag var lite rätt ute i mina funderingar innan - för det kom lite out of the blue nu- när de knipit siare. spion. ängel i käk/ lynch
För i min värld så hade jag varit i lyan hade jag velat knipa röstfifflaren sedan !!!!!!

i så fall så gäller samma för cirkus ( besides tycker jag det är lite sådana funderingar som man kan skippa- egentligen)
För mig är det rätt graverande att bumpo blev käk inatt- jag tror att jag var lite rätt ute i mina funderingar innan - för det kom lite out of the blue nu- när de knipit siare. spion. ängel i käk/ lynch
För i min värld så hade jag varit i lyan hade jag velat knipa röstfifflaren sedan !!!!!!

Ja , jag tycker det är högst obehagligt att ni båda har överlevt så länge :laugh:

Nej jag bara skojar :angel:

Jag hann läsa lite om att Habina var på lilltess för att vara tjuv, skulle hon gå på så alltså om hon själv var tjuv menar du? Det känns lite osannolikt kan jag tycka ?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Tillbaka