det är ingen hemlighet att jag har mååånga och buckliga ! stekpannor ......Visst var det nån som hade stekpannor iöverflöd![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det är ingen hemlighet att jag har mååånga och buckliga ! stekpannor ......Visst var det nån som hade stekpannor iöverflöd![]()
Tanken har föresvävat mig- men jag kan ärligt säga att jag i så fall bugar mig för de onda (OM BSF är god ) är hon ond så tja- då är jag rätt nöjd med röstutfallet![]()
Typ!!Jag känner samma sak.
Jag hoppas verkligen att vi inte har haft fel och att lyan jublar.
svarar mig själv :Typ!!
svarar mig själv :
men eftersom tanken kommer från snurrfian ? så njae ?
( eller så ska jag brinna för evigt i dyngstacken )eller spola ner mig i @cirkus toalett? eller bara sluta leka för jag har mest fel jämt? bara att välja...)
Det blir jävligt trångt i så fall![]()
ju fler taggningar vi får under tiden vi ska skriva uppdateringar (och som vi måste kika på för att se vad de gäller) desto längre tid kommer det att dröja innan det kommer en uppdatering....och nu taggar jag @Hedinn för idag vill jag inte vänta på uppdateringen!!!
Med många tidiga stängningar för baren och folk som blev plockade av polisen - till synes helt utan anledning började stamgästerna på baren bli lite irriterade. Något stod inte rätt till!
Det blev upplopp i staden, vilda protester och högljudda demonstreringar mot hur de styrande betedde sig mot folket. Och var tusan var skatteåterbäringen?!
Princess Joanna började känna sig illa till mods, och när hoten började bli personliga mot henne så tog hennes personliga rådgivare beslutet att ge Joanna utegångsförbud, det var på tok för farligt för henne på gatorna!
Även om hon någonstans förstod att beslutet var vettigt så ville hon visa sitt missnöje mot rådgivaren. Han blev degraderad till hennes personliga bartender och fick servera henne färgglada paraplydrinkar med sugrör och givetvis även hålla i glasen åt henne så att hon inte skulle riskera drinkarm.
Blacksmithfarm2 var Princess Joanna (ulv)
Natt-DL imorgon 10.00
Dag-DL imorgon 21.30
nu ska du inte var sådäringa besserwisigt LL -ish !ju fler taggningar vi får under tiden vi ska skriva uppdateringar (och som vi måste kika på för att se vad de gäller) desto längre tid kommer det att dröja innan det kommer en uppdatering....
just sayin......
![]()
Alla älskar en besserwisser!nu ska du inte var sådäringa besserwisigt LL -ish !![]()
Alla älskar en besserwisser!![]()
för allt i världen -vilken sanitär olägenhet !!Skönt att slippa proppa ner sig och q på muggen![]()
Rätta mig om jag tänker fel nu men nu har vi en ulv i lyan och Robyn kvar och 4 goda det går ju bra nu![]()