Rockklassiker Morronrock

AbCdE

Trådstartare
Jag har lyssnat på programmet sen starten skulle jag gissa, upp och nedgångar med byten av programledare. J, som har varit med i många år gillar jag, han känns naturlig och spontan. Men jag klarar inte av H, låter och har värderingar som en gammal stofil, och L, så tillgjord! Allt låter inläst och motsatsen till rolig…
 
Jag har lyssnat på programmet sen starten skulle jag gissa, upp och nedgångar med byten av programledare. J, som har varit med i många år gillar jag, han känns naturlig och spontan. Men jag klarar inte av H, låter och har värderingar som en gammal stofil, och L, så tillgjord! Allt låter inläst och motsatsen till rolig…

Jag tycker genomgående den kanalen har programledare med sunkiga värderingar (Ian Haugland tex). Jag har faktiskt slutat lyssna på den pga det.
 
Jag tycker genomgående den kanalen har programledare med sunkiga värderingar (Ian Haugland tex). Jag har faktiskt slutat lyssna på den pga det.
Aa, definitivt IH! Jag lyssnar inte alls lika mkt som förut, mkt pga deras algoritmer får in en massa musik som inte är rock, tex Gyllene tider :eek: Jag zappar rätt friskt i bilen.
 
Jag lyssnar på Morronrock när jag kör till jobbet på mina dagveckor. Gillar både Jonas och Hans, lyssnar även på deras podd ibland. Väldigt festlig 😁
 
Jag lyssnar ofta i bilen för musiken men tycker programledarna är skitjobbiga att lyssna på. Tycker de har noll kul eller intressant att komma med och det blir för ”tjattrigt”.
Håller med om att mycket är inte rock men det är ändå musik jag gillar. Och jag slipper Rap, och dansband!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 927
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 115
Senast: Pratsch
·
Ridning Kände mig väldigt träffad av den här artikeln: https://www.hippson.se/blogs/mariayttermyr/crossover.htm Finns det fler...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 806
Senast: skiesabove
·
Skola & Jobb Jag har ända sedan jag började jobba på reception för ca 2 år sedan känt att det inte var rätt val, men har velat ge det en chans. Min...
Svar
1
· Visningar
1 108
Senast: Eurydome
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp