Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ang vällingen så drack han en klunk och spydde sedan.
Om det beror på vällingen, grädden (vilket var jättelite i nu) vet jag inte.
Men nu får han sova utan välling och han protesterar inte det minsta. Hoppas han får sova ostört nu och slipper kräkas mer.
Tror det bara är tänderna, han kliar som fasen och är inte dålig för övrigt.
Ingen av oss andra är sjuka heller så. Men nu syns tänderna ändå fast de inte kommit fram helt. Han har haft mer aptit nu ikväll än tidigare idag. Så jag hoppas att det ska bli bättre nu
Första gången han vaknar på natten och inte får välling.
Går hitills över förväntan faktiskt. Kanske skulle han kunna äta det men vågar inte chansa. Vill inte riskera att han kräks igen nu när han är så trött.
Vi fick det rådet av sjukvårdsupplysningen (d.v.s. ta bort fullkornsvälling om de är dåliga i magen).
Ang. blöjor kan jag varmt rekommendera Willys blöjor, vi tycker de är absolut bäst (följd av Libero, Pampers tycker vi är rent av usla) och att de dessutom är billiga är bara extra plus.
Vi har undvikit välling nu sedan igår och det verkar hjälpa.
Idag har han bara kräkts 1 gång, han äter och skulle kasta sig över maten om han fick bestämma
Men någon vidare ork har han inte, funderar på om man ska gå och köpa en flaska saft. Känns som han kan behöva lite socker så han piggnar till.
Willys blöjor har jag hört flera som är nöjda med.
Får bli en tur dit. Men idag är det röda borta.
Kropp & Själ Jag följer planerna under veckorna, tycker det är svårare på helgerna. Går ibland enligt plan, ibland inte. Tränar dock enligt plan och...