Röd utrustning

Niela

Trådstartare
Ja jag letar efter illröd utrustning till min häst nu
Benskydd, träns brösta osv=)
Så in med bilder påröd utrustning nu så jag får se)=):love:

Sv: Röd utrustning

Hallonrött har jag...dock schabrak, ländtäcke och fleecetäcke...Med mulle på..:D

det är riktigt hallonrött...bilden gör ej färgen rättvisa...

Finn Tack eller om det var Walsh, har svarta lädergrimmor med röd skinnfodring :d

Röda schabrak lär ju finnas över allt...

Beroende på vad för slags benskydd du vill ha men proffecionals choice har röda (finns i alla färger + neonfärger med typ). Det är riktiga kvalitetsskydd :love:

Sedan finns det ju nylonträns som är röda, Carismatränsen finns i rött läder har jag för mig... Galoppträns går att få i rött.

ska rida med mitt knall öda shabrak och knallröda lindor imorgon för en dressyrtränare kan försöka fota donna lite då!:D

jag har ett par röda delade tyglar (typ western) som jag inte ska ha kvar längre.... :angel:

Jaaa de måste vi se=)..Jag har fastnat för ett distansträns bara doppa i vatten vid rengöring supersmidigt.

Eller varför inte diskmaskinen står de haha..

Hallonrött och ett nyongrönt:love:

Vi ska synas=)=)

Gillar också rött på hästen :love:

Jag o kuse på hopptävling. Tränset är gammalt, schabrak har jag själv sytt röd kant på, benskydd från Hööks

cr1.jpg

cr3.jpg

På väg till dressyrträning. Samma träns som ovan, egensydd bomlöspadd, lindor från Horze

lg1.jpg

Har visat dessa bilder tidigare...men den som känner igen dem får väl blunda ;)

Jag och Lidos har också lite röda inslag i utrustningen. Kanske lite mer diskret än du var ute efter, men ändå.:p

3939416.jpg

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 962
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
Ekonomi & Juridik För att inte kapa en annan tråd … Vad kostar det egentligen att ha häst idag? Priset varierar ju kraftigt beroende på var man bor och om... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 620
Utrustning Jag letar efter en vettig uppstigningspall. Förr körde jag alltid Ikeas pall, men den har efterhand blivit klenare och ranglig i sin... 2
Svar
26
· Visningar
1 432
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka