Röd vinter-ridjacka.

Cillen89

Trådstartare
Är ute efter en snygg röd vinter-ridjacka, gärna parkas modell. Men hittar bara en enda och det är Mountain horse "Forest rider jacket", någon som har en sådan och skulle vilja berätta om den? Eller har tips om en annan snygg röd jacka?

Sv: Röd vinter-ridjacka.

Jag har den inte, men funderar på att köpa den (en blå). Tycker att den är supersnygg och hade för många år sen en jacka i liknande modell från MH som höll i evigheter. Men vet inte om kvalitén hållt i sig eller om den blivit sämre.

Liknande trådar

Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 283
Senast: sweep
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 523
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
635
Senast: Emma-pemma
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
2 085
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka