Röda kryp???

Fd Diabetikern

Trådstartare
Har jag hittat på mion hund och undrar vad det kan vara? Någon som haft något liknande? Väldigt små man ser dem förts om man riktigt kammar igenom pälsen och de försvinner inte efter ett vanligt bad.

Någon ohyra är det men jag har ingen aning om vad och hunden mår bra, äter och dricker . Kliar sig inte onormalt mycket eller har på ngt sätt börjat bli dålig i päls eller så.

Någon som har någon ide på vad det kan vara?

Sv: Röda kryp???

Utan att ha sett dem, så kan det ju vara loppor, likväl som löss. Ohyrebada hunden eller ha på exspot/frontline. Kom ihåg att även hundens liggplats (er) måste saneras och behandligen (vid schamponering) ska upprepas var 10:e dag.

Liknande trådar

Hundhälsa Alltså - jag har ju någon sorts hygglig idé om vad som är en tjock respektive smal hund, men vill ändå gärna höra hur ni andra bedömer...
Svar
17
· Visningar
1 609
Senast: ii-ssa
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
865
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
725
Senast: Jeps
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
5 084

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka