Röda senskydd?

lady_vip

Trådstartare
En kompis till mig vill så gärna ha röda (!!!!) senskydd, nån som vet nånstans man kan få tag på det? Jag erbjöd rosa, men det dög inte :p

//E

Sv: Röda senskydd?

Hööks säljer fina röda...fast bara full size..jag har ett par röda fina nortonskydd strl cob...

Skulle inte bli förvånad om Hampa har. De har senskydd + kotskydd i ganska så många olika färger nämligen. Billiga och helt ok skydd!

jepp, finns ett par kvar i butiken i Kållerred!:)

Jag har oxå Norton, köpte dom på nätet men My One har Norton så dom kanske kan ta hem, dom är ju inte dyra heller...lite över 200 kr.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
750
Senast: cassiopeja
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 007
Senast: ako
·
Övr. Djur Har en avlivning bokad imorgon för min kaninhona som är sju år. Han har en snabbväxande böld i ena kinden och vet vill inte operera pga...
Svar
3
· Visningar
1 119
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka