Röda täcken!

Monsieur de Mai

Trådstartare
Hej!

Är det någon som kan ge tips på vart man kan köpa röda täcken, både vinter, höst och fleecetäcken. De får inte kosta en förmögenhet heller :)

Tack! :bow:

Sv: Röda täcken!

Hööks har ett rött täcke för 699:-, om jag inte minns fel. Ett vintertäcke.

Kolla även på Tradera, jag tror det ligger ute röda 150 och 300 grams täcken just nu för 700-800:-.

Vill du ha lite speciella färger så blir det oftast dyrare - om inte nån fått för sig att göra en säsongskollektion.

Just röda täcken finns att beställa hos Mias RS (fleece) och Boett (vintertäcke + fleece). Det senaste håller suverän kvalitet (har dem själv, ej testat Mias) men ingen av dem hör till det billigare sortimentet.

Catago har hallonröda vintertäcken , har iaf sett dem med 150 gr foder. Jättesnygga.:love:

som Fidelity säger, Cartago har röda. jätte snyggt vintertäcke med 300g fyllning. En i stallet har köpt de täcket.. *mumma* vad snyggt!!

Jag har köpt flera röda täcken från Horze, ylletäcke, fodrat regntäcke och tjockt vintertäcke. De har alla varit mycket prisvärda och håller väldigt bra!

Jag har köpt flera röda täcken från Horze, ylletäcke, fodrat regntäcke och tjockt vintertäcke. De har alla varit mycket prisvärda och håller väldigt bra!

Då måste jag passa på o fråga dig eftersom jag just funderar på att köpa Horze's vintertäcke (Storm Shelter, i rött :d ) om storlekarna är normala? Min häst ligger precis mellan två storlekar och drar ibland 145, ibland 155 så det är lite svårt att välja.

Jag tror att det är det täcket jag har, är mer fixerad vid färger än vid märken;)

Min upplevelse är att täckena generellt är stora i storlekarna. Mitt sto som i vanliga fall har 145 har ylletäcket i 135 och det sitter bra.

Samma här, har ingen större koll på märken...färger är viktigare :d
Ok - då vågar jag nog köra på 145. Tack!

gå in på ll tror eller ring bidermans så syr dom upp i dom färgerna du vill ha o med vilka färger du vill på kantband och passpoal älskar bidermans ylletäcken!

Liknande trådar

Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
937
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Närmar mig nu min första vinter med transport och funderar på det här med broddar. Jag har ett Fautras och jag misstänker att den...
Svar
4
· Visningar
453
Senast: Anna-Bella
·
Utrustning Hej! Mitt fullblod får skav av precis allt, och nu även täcket… Skulle behöva tips på bra både ute- och innetäcken. Han har i...
Svar
3
· Visningar
221
Senast: Gimlan
·
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
531

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka