Novienna

Trådstartare
Jag har en shetlandsponny som blev 2 i år och jag funderar på om det är värt att travregistrera honom eftersom jag läste att det var billigare innan de fyllt 3 år(?)
Han har ingen travstam och blir troligtvis runt metern så kanske inte en blivande stjärna men eftersom jag funderar på att avelsvärdera honom tänkte jag att det kunde vara meriterande.
Är det vanligt att låna ponnyer att träna och tävla med? Känner ingen som håller på med trav själv 😅

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 221
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 312
R
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 568
Senast: mamman
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 489
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka