Röntgen-häst med neg. resultat, vad säger försäkr.bolaget?

En liten kommentar angående trådrubriken. Med negativt resultat brukar man i sådana här sammanhang mena att man inte hittat något ,dvs att allt är OK. Det gör att trådrubriken ser lite konstig ut.
PL
 
Vill bara berätta att allt var OK enl röntgen. Fanns ingenting så nu är det en vet.besiktning idag å så är hästen såld!
Känns skönt... :) :) :)
 
Ja det gjorde jag, men det hör väl till??!!
Vet.besiktningen gick bra igår med, allt med u.a.
Så nu är jag en häst mindre vilket är både skönt och ledsamt. Man bestämmer sig för att sälja en häst och när den dan kommer när de skall åka är det vemodigt och ledsamt. Jag menar, man har haft dom så länge... saknaden försvinner lite efter ett tag, jag vet!
Nåja, nu är det klart å jag vill tacka alla för svaren, skönt med en sida där folk lyssnar när man blir orolig å så. :)
 
på agria får de bara reservation på den delen som de höjer och ibland det beror på vad det är så blir reservationen tidsbunden och inte livstid. Sen får inte vetrinären lämna ut uppgifter utan säljarens tillåtelse gäller även försäkringsbolag vad jag vet, och läkare får inte lämna ut mina journaler hur som helst heller.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Jag köpte min 11 åriga valack för drygt ett år sedan ! Nu ett år senare upptäcktes efter att jag tyckt han kännts knackig en lös...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 806
Senast: WBanna
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 342
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 054
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 673
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? del 3 - Kids Edition
  • Gråter du?
  • Aubergine

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp