Bukefalos 28 år!

rofl rullar snabbare i firefox

Rosett

Trådstartare
än i IE

...upptäckte jag nyss. Vet inte om :banana: också är snabbare...jo det är den nog.

Det är ju inget problem egentligen, är väl mest nyfiken på om det är så för nån mer? :D

Edit: Kolla--> :rofl:
 
Sv: rofl rullar snabbare i firefox

Jag har också märkt det! Använder bara IE på min egna dator, nu när jag börjat använda pojkvännens dator en del (han har firefox) så går rofl-gubben betydligt snabbare!
 
Sv: rofl rullar snabbare i firefox

Var bara tvungen att öppna Safari för att kolla, använder annars alltid Firefox och då rullade rofl gubben väldigt långsamt! :O Banangubben hoppade i samma tempo :) Rätt skrämmande att se den så långsamt när man är van med något annta :eek:
 
Sv: rofl rullar snabbare i firefox

Var tvungen att öppna den här tråden i IE bara för att prova. Det var väldigt vad långsam den såg ut där. :D
 
Sv: rofl rullar snabbare i firefox

Även jag har för mycket fritid isf :angel: (Och ja, ruskigt långsamt rörde sig både :rofl: och :banana: i IE. Ännu en anledning att inte använda IE.)
 
Sv: rofl rullar snabbare i firefox

:rofl: går snabbare i google chrome också! :D Iaf för mig!
 
Sv: rofl rullar snabbare i firefox

Ibland har den stått helt still för mig. (och de andra rörliga smiliesarna också)
Det ser lite knäppt ut, för de stannar alltid upp och ner. :D

Har varit i IE, men det kör jag oftast med så det måste ha varit nåt tillfälligt knas som har hänt några gånger.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag var ung så samlade jag på ordspråk och citat. En av dessa var: Alla dessa dagar som kom och gick Inte visste jag att de var...
Svar
16
· Visningar
1 715
Senast: Wille
·
Kropp & Själ Har märkt att jag rätt ofta läser om onödiga saker. T.ex. nyss i en lokal fac*bookgrupp frågade nån om tips på boende för äldre/dementa...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 347
Senast: cambodia
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 990
Senast: valy
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 048
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp