Rolig brodyr!

Sv: Rolig brodyr!

Skulle vilja ha ett dressyrschabrak till min "hopphäst" där det står: DRESSYR!!! Jag har blivit lurad!!!:p (Han tycker att dressyr är larvigt:p)

"Porslinshäst" det skulle innebära att det var hel legitimt att packa in skrot i skydd. Nu är han förvisso en klant utan gränser så det gör jag ju :o

Min häst har ju visat sig ha onormalt lätt för att få skav (jag håller på och inskaffar ludd-utrustning för fullt),
så den damen borde nog ha en sån.. :cool:

Jag ska ha ett schabrak med texten "Duracellkanin" på kallblodstravaren.
Han är svart & just keeps on goning ang going and going and goin and going. Ja sa jag att han just keeps on going and going and going :confused::rofl:

HAHAHAHA:rofl:

Haha jag såg ett schabrak däre stog sponsrad av mormor :p

Detta har i och för sig inte med brodyr att göra men denna texten såg jag bak på en bil idag och tyckte den va lite rolig:

Du blev just omkörd.......
av en tjej....

:D:p

min häst ska få ett täcke, tror jag att det blir, där det står "mattes hjärta".
och mamma vill skriva bortskämd på min jacka ;)

okej, det där med jackan var visst inte ett skämt, den kommer snart!:rofl:
och på andra sidan av täcket borde det stå: jag är inte så snäll som jag ser ut. :cool:

Senast ändrad av en moderator:

borttaget!

Senast ändrad av en moderator:

Ska nu köpa ett schabrack till min 25 åring som jag fortfarande tävlar Lokalt (90cm) med var tredje vecka typ. Det ska nog stå helt enkel : "Född 83" För alla tror hon är 4-13 år hahahah XD

pic_show_id23293619.html

Något förslag man kan brodera för text till en underbar 26 årig fux, islandshäst, som älskar livet? :)
Eller till en 17 årig underbar busig matglad islandshäst? :D

kl

har sett en jacka med brodyren "Panzarpånni Crew"!

Själv vill jag hemskt gärna ha en väst med brodyr på ryggen, men jag har ingen aning om vad jag ska skriva. Hade tanke på hästens namn och ras, men nu blev man ju sugen på nåt roligare :D
Hästen borde få ett täcke med "bitch" broderat! :rofl:
eller "mattes älskling" :love:

haha vad roliga brodyrer ni alla har hittat på!

här är några som skulle passa min:

"gräsklipparen"
"ångvälten"
"ja, han MÅSTE ha varigt tjej i sitt tidigare liv!"
"hur det än går så älskar matte mej iallafall"
"mattes favorit"
"heffaklumpen"

han är min älskade :love: d-ponny, kallblod som vickar något OTROLIGT på sin röv när han skrittar fram.. haha flera som har sett min häst bakoifrån när va har kommit skrittandes på vägen har kommenterat min VALACKs vickande arsle .. haha de brukar fråga om han har varigt pinuppa i sitt tidigare liv :eek: :rofl:
sen är han bra på att dra ner huvudet och ÄTA när man rider honom.. om man bara sitter och åker med dvs :angel:! ångvälten har han bara fått som ett "smeknamn" av ett par ridkompisar.. vet inte varför :angel: :grin:

:bump:

Senast ändrad:

mitt russ hade också ett sånt och nu har min d-ponny ett :D

nu ska jag beställa ett schabrack där det står "En Djävul På Att Hoppa"
passande till maskerad hoppning nu om 2 veckor då jag ska klä ut henne till en djävul :D<3

Min dotter köpte ett fleecetäcke där det står vi äger. Nu vill hon brodera på ett annat täcke. Glöm det hon är min

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Dressyrhingsten Skyline to B.
  • Födda-24
Tillbaka