Rolig brodyr!

Sv: Rolig brodyr!

Redhead Nightmare eller Redhead Story till fuxsto :devil:

Jag vill ha ett schabrak med brodyren "my way to heaven".. men det kanske är för långt?

Senast ändrad:

Jag fick ett schabrak av min medryttare, Gjort till en av mina hästar som vi brukar skoja och säja att "hissen går inte ända upp" men hon är vacker som en dag

Där står det:
på den ena sidan
Det gör inget att man är lite dum säger mamma...
och på den andra:
....huvudsaken är att man är söt

*edit
det går att brodera ganska mycket på ett schabrak :-)

Senast ändrad:

*kl*

Såg en transport med trycket:
"Förlåt, för att jag kör för nära framför dig."

Den vill jag ha på min..

*kl*

Har ett schabrak där det står:" Matte´s Älskling"

Jag SKA fota. bara det att jag glömmer hela tiden:o

Allt går bara man vill

står det på schabraket

på min transport har jag en dekal där det står TÄVLINGSKÖR och den ser ut som en övningskörnings skylt !!!! den sitter mitt bak på lemmen.

En sån "tävlingskör"dekal köpte jag på Sthlm horse show också. Men den sitter bara på mitt kylskåp än så länge.

Just nu är min ekonomi i botten och min häst finns kvar bara tack vare sponsring från min älskling. Så jag kanske borde ha en brodyr där det står "Sponsrad med kärlek" eller något.. :angel::love: Fast jag har ju inte råd att fixa något sånt heller... Men det skulle vara lite kul. Eller varför inte namnet på hans egen firma..:cool:

Knapplån..

Jag har någ fått Sveriges fulaste segertäcke på en tävling med min fd ponny för 10 år sen. På täcket är det en stor broderad korv och under står det "Sponsrad av Scans korvfabrik".
Blir fortfarande mobbad för det där ibland.

Hade en klubbkompis som dessutom hade en ridväst med tryck på ryggen: "Vi kanske inte är bättre, men vi ligger iallafall FÖRE!"

Knapplån..

Jag har någ fått Sveriges fulaste segertäcke på en tävling med min fd ponny för 10 år sen. På täcket är det en stor broderad korv och under står det "Sponsrad av Scans korvfabrik".
Blir fortfarande mobbad för det där ibland.

Hade en klubbkompis som dessutom hade en ridväst med tryck på ryggen: "Vi kanske inte är bättre, men vi ligger iallafall FÖRE!"

:rofl::rofl::rofl: Korvfabriken var ju bara för bra!!! :bow::rofl::rofl: Lite humor att ha ett sådant!!

*kl*

Min kompis har ett ländtäcke som hon sytt själv, svart med röda "fluff"-kanter, (alltså typ fuskpäls) och på det står det "She-devil" tvär över äääset..:devil:

Om jag skulle brodera in en text på ett täcke eller schabrak skulle det nog få stå: "One Of A Kind" för det är han verkligen ;)

sambon kom med detta ironiska förslaget när han såg denna tråden.

Sponsrad av en blåst sambo :p

(han hjälper mig ekonomiskt med hästarna när jag har det knapert)

sambon kom med detta ironiska förslaget när han såg denna tråden.

Sponsrad av en blåst sambo :p

(han hjälper mig ekonomiskt med hästarna när jag har det knapert)

Då tycker jag mitt förslag "sponsrad av kärlek" var bättre.. :idea: :cool:

(Fast jag vill förtydliga att jag förstår att han skojar...)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka