Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
som alla vet så är de väldigt tråkig att ALLTID rida ut själv. så har jag de. min häst går med 3 fjordingar som är 1-2 år gamla. altså inte inridna. ja visst är de gott att rida för sig själv i bland men inte alltid. någon som har bra tips om hur man gör en ridning rolig?
Såhär på höstkanten tycker jag att det är roligt att bara lunka i skogen och insupa atmosfären! Förutsatt att det inte pågår en sedvanlig höststorm eller liknande då.. Jag brukar försöka hitta nya ridstigar, och i ute finns ju ofta många möjligheter till skogsdressyr. Öva böjningar runt träd, tempoväxlingar, ja du vet. Själva ensamheten är väl svårare att göra något åt. Du kanske kan annonsera efter ridsällskap i dina trakter?
ta med en av unghastarna nar du rider ut.. trana forst i paddock dock, sa din hast och unghasten lar sig att ga med annan hast pa sidan.. kul och haller tankarna pa hastarna..
ja, tyvärr så är inte unghästarna mina, utan en gammal farbror som tror att han kan allt om hästar, så de är ju nästan omöjligt. får nog sätta ut annons om ridsällskap då(: men tror att de inte nappar, de gör de aldrig ,men kan ju försöka (:
Ekonomi & Juridik
Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare.
Vi har en ponny sedan 3 år...
Kropp & Själ
Mitt tonårsbarn kläckte ur sig att det är så orättvist att ha missat hur rolig världen var "förr"
Konserter- som av någon anledning var...