Roliga färger!

Sv: Roliga färger!

Har inte så mycket bilder från träningar, och på tävling är det ju vitt och det är ju inte så spec roligt.. Men här har vi iaf gula benlindor, o mörkblått schabrak o ridbyxor ;) Hoppas att ni ser lite iaf, det är väääldigt dålig kvalité på den här bilden..

11428185.jpg

Och en bild från DM -02, jag och Brulle är närmast kameran, med ett ROSA NALLE PUH TÄCKE :d xD hoppas att ni ser nånting på den här bilden oxå, lika dålig kvalité här.. :(
11582363.jpg

*kl*
Grönt och lila gillar vi.. :angel::rofl:
144%20(26)_jpg.jpg

(har ska föreställa en drake.. notera de rosa taggarna :angel:)

En vädlgit gammal bild på hästen Dalton:love: underbar var han. DEt med roliga färger.. kolla benlindorna.. inte ens i samma färg..XD och dom på bakbenen .. hihih är ganska gröna eller vad tycker ni?
dalton3.jpg

Hästen har väl också en ganska rolig färg??? Iaf lite ovanlig...:P

*KL*

Detta är typ den enda roliga färgen jag har :p Ljusrosa benlindor med Snobben&Skrutten på kardborren.
14860404.jpg

tack ^^
täcket är köpt på hööks JÄTTEREA ! kostade mej typ hela 78 kr !! fast från början kostade det typ 300 någonting . men ja hade tur ^^ grimman är oxå köpt på hööks ... (låter som ett hööksfan men tyckte det var snyggt :D) grimma , grimmskaft å flugveil... typ 79 kr eller något ... haha dyrare än täcket x)

Guuud vad snygg den med draken var! Och den röda! :love:

Får man beställa specialsydda schabrak från dig? ;)

Liknande trådar

Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 229
Senast: Capybara
·
Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
767
Senast: jemeni
·
Hur viktigt är det för er att utbilda er häst själv? Jag har alltid ridit och kört in mina hästar själv och har fått till mina hästar... 2
Svar
22
· Visningar
1 424
Senast: animalasia
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka