Roliga ställen att ha sex på

strawberrysylt

Trådstartare
Ny tråd för att inte spåra ur i dejtingtråden!

Ja, som rubriken lyder, har ni några ställen ni vill kunna bocka av att ni haft sex på? Och vilka roliga ställen har ni redan fixat? :p

@Fazeem Haha, vad kul att du säger finbil, det är på min lista också. Vanlig bil har jag klarat av, men t ex en amerikanare finns kvar...
 
Jag slår definitivt slag för mer utomhus-sex i alla fall! :D Har bockat av sex i tält, sen har jag haft sex på en hel massa konstiga ställen som inte platsar här :rofl::o

Tält har jag kvar att klara av! Haha, jaså varför platsar de inte här? ^^

På flaket på en pickup finns också på min lista.
 
Alltså jag kör ju gärna lite var som helst sålänge det är någorlunda riskfritt för att bli påkommen, men en person har satt en fix idé om ett vindskydd i huvudet på mig så jag säger ett vindskydd! :p

Check på parkbänk iaf. Vi skulle iväg egentligen för att jag inte vågade men det slutade med att karln fegade ur mitt i istället. Jävla tur det för sen passerade en polisbil på moppejakt :laugh:
 
Vindskydd känns förhållandevis okontroversiellt imho, men trevligt. Det ligger på listan här också, håller faktiskt just på i dagarna och kollar upp vindskydden längs vandringsleder i länet. :D
Indeed! Såvida man inte kör på nåt där det passerar en massa folk vill säga, vilket känns lite... Näe :laugh:
Haha sedär, I wish you luck! :D
 
Ha! Jag läste på taket. Varför just på taket av alla ställen :rofl:

Haha!! Ett tak i allmänhet är dock med på min lista :p

Hängmatta rekommenderar jag inte :cautious::rofl:

Hahaha, nä de kan jag tänka mig inte är särskilt lätt!

Skulle gärna:
Fjällandskap (utan mygg då)
Tropisk strand i solnedgång
Kabinlift

Har:
Spårvagn
Flygledartorn
Ljudkontrollrum
Hotellbalkong
Gym
Spa

+1 på @Fazeem om utomhus i allmänhet, där finns stor potential. :)

Kabinlift är på min lista också! Och åh, spårvagn, de va skillat!? Vill jag också lyckas med ^^.
 
På den tiden jag höll på med sex....

Ett antal toaletter -kulturhuset, MediaMarkt, större köpcenter, Rastplatser, vindskydd, Motorhuv (halkade ner hela tiden. Rekommenderas inte) bygdegårdskök, bastu i föreningshus, hiss på stort hotell, och så en väldans många gånger i bilar.

Those were the days....
 
På den tiden jag höll på med sex....

Ett antal toaletter -kulturhuset, MediaMarkt, större köpcenter, Rastplatser, vindskydd, Motorhuv (halkade ner hela tiden. Rekommenderas inte) bygdegårdskök, bastu i föreningshus, hiss på stort hotell, och så en väldans många gånger i bilar.

Those were the days....

Åh, motorhuv, de e ju en såndär filmklassiker ^^. Vill jag också ha... (jag hoppas att Sten vill ses igen 😆😉) .
Och så bli upplyft mot en vägg på sådär som på film också...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 612
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 066
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 922
Senast: Görel
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 848
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp