Bukefalos 28 år!

Roliga ställen att ha sex på

Det beror ju på situation och läge skulle jag säga. Man ska inte tvinga på andra sin sexualitet, svårare än så är det liksom inte. I min värld är det ett övergrepp då man blandar in andra utan deras samtycke.

Men, att sexa ute betyder inte att man blir påkommen eller ens löper stor risk att bli påkommen. Ser man till att inte bli påkommen så har jag svårt att se några problem i det. Som en snubbe jag pratade med som körde på på Ikea mitt på en löningshelg - inte okej. Ett vindskydd 73 mil från närmsta människa - helt okej. Personligen vill jag absolut inte under några omständigheter bli påkommen, det är inte spännande, det är bara oönskat.
 
Jag tycker det är jävligt sunkigt och respektlöst att ha sex på allmänna platser. Jag vill inte se, höra eller behöva vistas i närheten av folk som har sex. Folk tror att dom är osedda men det är dom inte.

Visst i ett tält eller i bilen mitt i vildmarken, men på någon toa eller där folk är ofta? fy fan.
 
Jag blir bara ytterligt förvånad när sex på ovanliga platser plötsligt kopplas ihop med exebitionism. :eek:

Herregud, man ser väl till att vara helt osedd.

Men hur kan man se till att man är osedd i t.ex. en föreningsbastu eller hiss? Folk kan ju gå in där närsomhelst. Inte ok at utsätta folk för sådan. Jag tycker det är lika illa som att springa och blotta sig för folk. Jag blir riktigt äcklad faktiskt.
 
Det beror ju på situation och läge skulle jag säga. Man ska inte tvinga på andra sin sexualitet, svårare än så är det liksom inte. I min värld är det ett övergrepp då man blandar in andra utan deras samtycke.

Men, att sexa ute betyder inte att man blir påkommen eller ens löper stor risk att bli påkommen. Ser man till att inte bli påkommen så har jag svårt att se några problem i det. Som en snubbe jag pratade med som körde på på Ikea mitt på en löningshelg - inte okej. Ett vindskydd 73 mil från närmsta människa - helt okej. Personligen vill jag absolut inte under några omständigheter bli påkommen, det är inte spännande, det är bara oönskat.
Jo men du kan ju aldrig veta om du är helt ensam i ett vindskydd. Om det är som nån skrev helt i skogen i Norrlands inland lär ju bara älg o mygg störa en, men vindskydd är fan uppbyggda för alla. Då har man inte sex där, end of discussion. Jag håller alltså med dig, det lät inte så när jag läste igenom inlägget!
 
Skulle gärna:
Fjällandskap (utan mygg då)
Tropisk strand i solnedgång
Kabinlift

Har:
Spårvagn
Flygledartorn
Ljudkontrollrum
Hotellbalkong
Gym
Spa

+1 på @Fazeem om utomhus i allmänhet, där finns stor potential. :)


Sandstrand - näver bäver. Sand överallt. Även solen aldrig skiner. Sand som skaver. Näpp. Rekommenderas ej!

Hur lyckades du på spårvagnen?... Tänk om nån skulle komma ombord!? :nailbiting:
 
Skulle gärna:
Fjällandskap (utan mygg då)
Tropisk strand i solnedgång
Kabinlift

Har:
Spårvagn
Flygledartorn
Ljudkontrollrum
Hotellbalkong
Gym
Spa

+1 på @Fazeem om utomhus i allmänhet, där finns stor potential. :)
Det här tycker jag är intressant.
En bekant gick in i en bastu på ett kommunalt badhus och såg en man som runkade helt öppet. När jag dejtade fick jag en runkfilm skickad till mig av en främmande person som jag inte kände och utan att personen frågat innan. Är det fel?
För vad skiljer sig då detta mot det du räknar upp? Under förutsättning att det är ställen där folk kan komma in som du nämner.
 
Jag har en kompis som brukar ha sex lite överallt med sin kille. På tågstationer, badplatser, vägar etc. En gång avslöjade hon att hennes kille ville att de skulle ha sex på det hotellrum vi skulle dela en tid senare. Vi skulle dela ett litet rum för två personer, där vi fick vara tre eftersom hotellet gjort fel. Sängarna stod max 30 cm ifrån varandra och där ville de alltså ha sex medan jag sov, eller när de trodde att jag sov. Det kändes helt sjukt respektlöst. Liksom gör vad ni vill men blanda inte in mig i det..

Lite tillägg nu när jag har tid :D

Det som störde mig mest var själva planerandet och att syftet gick ut på att det skulle vara spännande eftersom jag kunde vakna när som helst. Jag sover lätt och som min kompis själv brukar säga; "du vaknar ju bara man tittar på dig". Det hade varit en sak om det var ett spontant, lugnt infall under täcket liksom, men här skulle det istället bli till en spännande, vild lek med mig ovilligt inblandad. Dessutom hade de hela dagarna och kvällarna på sig, det var enbart under själva natten som jag var på rummet.

Förövrigt tycker jag att det är fel att ha sex på allmänna ställen där man kan bli upptäckt. Jag trodde att det var olagligt faktiskt? Privat får man göra vad man vill sålänge alla är med på det, men tycker att andra ska slippa utsättas för det. Skulle själv bli grymt obekväm om det hände mig.
 
Tält har jag kvar att klara av! Haha, jaså varför platsar de inte här? ^^

På flaket på en pickup finns också på min lista.
Har haft sex mot en kyrkovägg... på utsidan av kyrkan ... typ vid kyrkogården :arghh: Till mitt försvar var jag vääääldigt ung :angel: Alltså INGET jag skulle göra idag.

Gällande utomhus-sex vill jag inte bli påkommen. Finns det en chans att bli påkommen vill jag inte ha sex. Men är det ingen chans att bli påkommen (ex. mitt uppe på kalfjället långt borta från leden, vid en fjällsjö, ja där det inte finns en käft typ) så ja!
 
Det här tycker jag är intressant.
En bekant gick in i en bastu på ett kommunalt badhus och såg en man som runkade helt öppet. När jag dejtade fick jag en runkfilm skickad till mig av en främmande person som jag inte kände och utan att personen frågat innan. Är det fel?
För vad skiljer sig då detta mot det du räknar upp? Under förutsättning att det är ställen där folk kan komma in som du nämner.
Jag ser sannolikheten att någon utomstående faktiskt exponeras som den huvudsakliga skillnaden. I båda de fall du nämner tror jag att man kan utgå från att det funnits en avsikt att exponera sig. I de fall jag nämner har ingen sådan avsikt funnits, och sannolikheten att bli exponerad har varit mycket låg eller obefintlig.
 
Nu är det här inte min tråd,
men jag har noterat en allt oftare önskan på detta forum att trådar ska handla just om trådämnet, och de som inte håller sig till detta ämne har uppmanats att skapa en egen tråd med sina egna funderingar i.

Den här tråden heter "Roliga ställen att ha sex på".
Jag har svårt att se hur att komma på någon att ha sex, och hur det upplevs, är ett roligt ställe att ha sex på.
 
Sandstrand - näver bäver. Sand överallt. Även solen aldrig skiner. Sand som skaver. Näpp. Rekommenderas ej!

Hur lyckades du på spårvagnen?... Tänk om nån skulle komma ombord!? :nailbiting:
Nej fasen, nackdelarna med sand känner jag till. Men jag tänker filt, och ljummen stilla natt. :)

På spårvagnen var risken obefintlig. Lång sträcka mellan två hållplatser, natt, ensamma i bakre vagnen, längst bak.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 125
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 244
Senast: Blyger
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 961
Senast: Görel
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 081
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Guldfasanerna
  • Optimala foderrutiner?

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Dålig eftersmak av vc-finalen i dressyr
  • Ljus prick i ögat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp